Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Mijn 1e gedachte bij je post was wel ; wat moet een mens in vredesnaam met 50 Courgetteplanten ? Of ook met 23 trouwens. maar goed, dat gaat mij niks aan natuurlijk, maar het triggert wél ook mijn nieuwsgierigheid en inderdaad ook naar de foto's

De normale vreters zijn , als de planten nog klein zijn en net geplaatst, de slakken he ? Maar dat is bij jou niet aan de orde; die van jou staan al best veen en zijn al half volwassen. Slakken verliezen dan meestal de voorkeur voor zulke planten, ze worden harig en stekelig.

Heb je herten oid in je omgeving. Hazen / konijnen ? Zoiets ?

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb zeer veel konijnen in de buurt, vorig jaar deed ik er 5 maar ze zijn allemaal mislukt dus deed ik er een beetje meer maar het zal wel lukken om dit jaar courgette te krijgen maar weet wel niet hoeveel je er dan ongeveer krijgt :

Geplaatst:

23 planten is heeel veel ! ik heb eens gelezen dat een courgetteplant tot 40 courgettes kan geven dus 23* 40 is in de 900 courgettes .

tips wat je ermee kan doen: - verkopen op straat

- in zoveel mogelijk gerechten verwerken

- aan goede doelen geven

- gratis bij straat uitdelen

weet er iemand als 40 klopt ?

aangepast door Gast

Geplaatst:

Gemiddeld 40 zal ongeveer kloppen.

Hopelijk blijven er toch een aantal leven. Een kooi errond?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic