Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

(Internationale) Verpakkingen Tuinkers gezocht

Featured Replies

Geplaatst:

Een kennis van een kennis en daar weer een kennis van is bezig met een of ander kunstzinnig project.

Daarbij is de kunstenares op zoek naar de lege verpakkingen van zaden van de Tuinkers (Lepidium sativum), je weet wel waar vaak "cressen" van gekweekt worden. Het gaat dus niet om zaden, maar om verpakkingen/zakjes in de lokale taal, waarop staat dat het Tuinkers is (en wat je er mee kan doen evt.).

Duits, Frans, Nederlands, Engels heeft ze al binnen en mogelijk ook Bulgaars en Hongaars, maar wie heeft bijvoorbeeld de Baltische landen of Wit Rusland in zijn netwerk (hallo Yuras !) ? Portokosten zal ik natuurlijk vergoeden. Als je wat kan betekenen voor deze zoektocht, stuur mij dan een PM.

Geplaatst:

Ik heb wel Turkse. Stuur je een bericht.

Geplaatst:

Ik zal kijken of een van mijn buren dat heeft...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik zal eens kijken of ik nog een Zuid-Afrikaanse verpakking heb. Stuur je een PB als ik iets kan vinden.

Edit: ik heb een zakje gevonden. Zal het begin volgend jaar (als ik weer in Nederland ben) naar je opsturen.

E5F19711-26DA-4EDE-A720-9B8BF6828B7590821513849824.jpeg

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:
  • Auteur

Erg Gaaf Spitskool: Engels, Afrikaner en twee Afrikaanse talen (welke? Zulu?). Ik stuur je een PM voor mijn adres.

Geplaatst:

Het is Afrikaans, Engels, Xhosa en volgens mij Zoeloe. Maar pin me er niet op vast.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar het uiteindelijke internationale tuinkerszakjeskunstproject. Houd je ons hier op de hoogte?

• 4 weken later...
Geplaatst:

Helemaal vergeten de verpakkingen op te sturen! Ik ga komende werkweek een envelop (vanuit Nederland) op de bus doen, Goldfish. Het is nog niet te laat hoop ik?

Geplaatst:
  • Auteur

Nee Spitskool, er is nog tijd genoeg. Jouw exemplaar zal waarschijnlijk schitteren tijdens het WK zelf, de andere zakjes worden in de voorrondes gebruikt!

aangepast door Gast

Geplaatst:

Hoera! ‘We’ gaan dat WK echt wel winnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.