Maarten91 Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Hallo,Ik wil graag een wormenbak op mijn balkon beginnen en ben hiervoor op zoek naar compostwormen in Nijmegen.Groetjes Maarten Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Heb de mijne gewoon online besteld. prima te doen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 19 september 2018 Geplaatst: 19 september 2018 https://www.viswormenkopen.nl/product/compostwormen/ Maar kan ook een doosje meenemen naar de MFD mits spits die wil vervoeren. De mijne fokken flink door Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
oscardevos Geplaatst: 19 september 2018 Geplaatst: 19 september 2018 Compostwormen gaan in de winter toch ook in een winterslaap (diapauze)? Waarom begin je juist nu een compostwormenbak op het balkon, Maarten? Quote
Mellie Geplaatst: 19 september 2018 Geplaatst: 19 september 2018 O wat lief van je! Maar heb nog geen wormenbak... Ik zal eens kijken waar ik iets leuks kan scoren. Arm Spitskooltje. Die sjouwt zich suf voor me. Ik zou zelf eigenlijk mee moeten gaan. Schandaaaalig hoe ik haar aan het werk zo zet. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 19 september 2018 Geplaatst: 19 september 2018 Eerst even goed inlezen en een gezonde biotoop maken. De mijne leven al jaren in de keuken in stapelbaksysteem.De winter komt dus dan is het wat lastiger kwa temperatuur etc.Kan natuurlijk ook altijd in voorjaar wat regelen. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Maarten91 Geplaatst: 21 september 2018 Auteur Geplaatst: 21 september 2018 Inmiddels heb ik wormen van iemand gekregen Wanneer het echt koud wordt kan ik de bak altijd naar binnen halen. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 21 september 2018 Geplaatst: 21 september 2018 Temperatuur heeft grote invloed op je compost dus ook op je wormen. Maak een keus binnen of buiten. Maar switchen is een nogo. Zet ze dan nu gewoon al in de schuur en zet ze in voorjaar buiten. Ook is nu je biotoop nog lang niet in orde. De wormen zullen willen vluchten Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.