Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aardappels met “wratten”


Aanbevolen berichten

Elk jaar verbouw ik aardappels op mijn moestuin, steeds op een andere plek volgens het bekende roulatiesysteem. Maar ook elk jaar heb ik aardappels met, wat ik noem “wratten”. Zie foto. De moestuin voorzie ik elk jaar van koemest en heel af en toe van echte mest. Het volgend jaar waarschijnlijk schapemest. Ook kalkkorrels strooi ik elk jaar over de tuin. De aardappels zijn overigens goed te eten. Ik heb de “wratten” elk jaar op allerlei soorten, is dus soort-onafhankelijk.

De ene aardappel heeft het meer dan de andere, er zijn ook altijd enkele aardappels bij, die geen “wratten” hebben.

Soort grond is zandgrond.

Wie o wie kan mij vertellen, wat er aan de hand is.

Dank alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen foto. Na het opladen van een foto moet je nog op een knopje 'in bericht plaatsen' drukken. Dan zou er een extra lijn tekst moeten verschijnen in je bericht; de link naar je foto.

Het zou schurft kunnen zijn wat je aardappels hebben, komt vrij veel voor, maar natuurlijk zonder foto moeilijk te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...