Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dank voor je reactie Rob0. Maar het blad is niet aangetast. Het wit/grijze gedeelte op de komkommers is droog en de komkommer is gewoon nog te eten. Lijkt niet echt op schimmel. Kas staat altijd open trouwens. Is wel erg heet geweest.

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Kan het per toeval bij de steel zitten? Bij mij hangt er 1 komkommer met een verschijnsel dat er een beetje op lijkt, maar dan over de lengte. Ook blijft de punt van de komkommer heel klein en onvolgroeid. In de dikte blijft deze wel gewoon groeien, heel vreemd is dat. Het lijkt iets soortgelijks...

2019082117315449611566654948.jpg

Bij de andere komkommers gaat het verder wel prima geloof ik. Niets geks te zien verder. Hebben alle vruchten er last van aan jouw plant?

2019082316395348421566655078.jpg

En misschien wel het belangrijkste, is de vrucht ondanks het verschijnsel verder wel gewoon eetbaar en smakelijk?

Geplaatst:

Oops; deze reactie geldt voor de foto van Elmigo. De beschimmelde steelfotos van de komkommers had ik niet gezien

Gewoon te eten hoor. Zou dat wel schillen, maar volgens mij heb jij net zon prikkomkommer als ik en doe je dat waarschijnlijk al. Ik denk dat het een slak is geweest. Heb ook zulke sporen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...