angela († maart 2025) Geplaatst: 16 maart 2020 Geplaatst: 16 maart 2020 Ik heb er een boel gekregen maar vind ze zo niet lekker. Iemand een idee wat ik er mee zou kunnen maken? Inmaken? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2020 Geplaatst: 16 maart 2020 En vind je dat ingemaakte dan wel lekker? Het blijft een grapefruit natuurlijk. Misschien wat zoeter door suiker, als je er wat mee gaat maken. Maar toch. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 maart 2020 Auteur Geplaatst: 16 maart 2020 Ik weet niet of ik het ingemaakt lekker vind maar om die dingen weg te gooien is ook zonde. Ik zat te denken aan gelei? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 maart 2020 Geplaatst: 17 maart 2020 Tja, dan zou ik er limonadesiroop van maken denk ik, dat lijkt me in de zomer nog wel erg lekker om te drinken. Ik zou niet weten wat je met die gelei zou doen? als het toch niet lekker blijkt dan gooi je ook nog eens een boel (gelei-)suiker weg...? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2020 Auteur Geplaatst: 17 maart 2020 Dat is een goeie, misschien van de zomer wel lekker fris gemengd met water of 7 up Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.