meekje Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Mijn man zat net ook even op dit forum te kijken.Hij zag een foto bij een bericht (ontsappen) die ik niet te zien krijghoe kan dit?moet ik mijn instellingen misschien veranderen ofzo? Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
LucV Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Dag meekje, Dan is de foto mogelijk verwijderd door de externe hosting service als tinypic of imageshack of door het forumlid die de foto geplaatst heeft (indien men het upload gereedschap van het forum gebruikt). Als je de foto's upload via het forum staan de foto's in principe altijd veilig tenzij je zelf bewust op de knop verwijderen drukt Heb je een linkje naar dat bericht? Quote
meekje Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Geplaatst: 20 september 2011 ontsappen-t285.html#p45266 het gaat om het derde bericht van Tessa, en op de pc van Jan zie ik hier wel een foto... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
LucV Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Ik zou niet direct weten hoe dat komt, de foto staat op de website van upload dienst tinypic en niet op het forum zelf. Misschien blokkeren de beleggingsinstellingen van je webbrowser het e.a.? De losse url doet het ook niet? : http://i55.tinypic.com/2ds4xll.jpg Quote
meekje Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Geplaatst: 20 september 2011 Ja, deze url kan ik wel zien.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.