Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Ik ben dol op fruits de mer, en als ik hier aan het stand garnalen vang dan gaan er altijd een paar cru naar binnen. 

Ik dacht dat de scharen te weinig vlees bevatten om het de moeite van het kraken waard te maken.

Het is weer even terug.

Wel vingen we mudcrabs voor de scharen, maar dat is een heel andere maat.

Mijn kinderen waren in ieder geval zo aan het vangen gewend dat ze de kreeftjes in Nederland ook vingen met de blote handen.

Dat was in een zwemmeer in Friesland.

Ik heb veel besteld bij Ali, meestal naar volle tevredenheid. Maar dat zijn vaak stekkers e.d. wat toch al uit China komt.

Het laatste was een dieselkachel die daar 100E en hier 1400Euro kost. Daarvoor een relais voor 3 Euro, hier 30 Euro voor hetzelfde relais.

En het was nog vaak gratis verzenden ook.

Ik zag deze week dat de verzendkosten niet meer kloppen: bij de fuiken staat verzendkosten 0,71 Euro, ga je kopen dan is het opeens 2,80......

Dat is bij heel veel producten nu zo, vaak niet de duurdere spullen die veel verkocht worden en al in opslag in de EU liggen om zo importheffingen bij de consument te voorkomen.

Het komt misschien door het gebrek aan vliegtuigen nu?

Voor dat geld ga je ze niet zelf maken in ieder geval, en het net ziet er wel goed uit, weinig grip. 👍🦀

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic