sonnee Geplaatst: 29 november 2011 Geplaatst: 29 november 2011 (aangepast) liep tegen een leuke aanbieding aan via marktplaatsen bij deze dus een flinke update ik heb de volgende zaden te ruil, het is het overschot wat ik sowieso niet ga zaaien ivm te veel van 1 soort waar ik graag andere soorten voor terug zou willen etc . peul hendriksdoperwt eminent (struikerwt)erwt kelvedon wondererwt frühe Harzerin(struik)bonen : saxa(struik)bonen :boter(struik)bonen :dubbel witsnijbonen neckarkönigin komkommer "chinese slangen"komkommer delikaatkomkommer gerlinde f1augurken vorgebirgstraubenpompoen big maxbutternut pompoengele courgette gold rushcourgette ambassador f1gele ananas meloen uchi kuri pompoen ijsbergsla barcelonaijsbergsla lollo rossaeikenblad sla a foglia di querciakropsla atractieamerikaanse bruine plukslaspinazie matador snijbiet Mangoldboerenkool vitessebloemkool snow ballkohlrabi wit ui stuttgarter riezenprei olifant Korianderbasillicumbasillicum opalbasillicum grofdille tetratuinkersmajoraanplatte peterseliekrul peterseliebieslook fijnknoflook bieslook winterwortelen Flakkeewinterwortelen rode reuzenwortelen nantaise vroegwortelen esperedo f1wortelpeterselie halflangepastinaak Guernseyrode bietjes kogel 2radijs ijskopradijs rodosradijs reuzenrettich rosaschorseneren duplex warmoesbladmoesraapsteeltjesspitskool eersteling pepers rode habaneroturkse milde groene pepercayenne (rode keukenpeper)chocolate habanero mme jeanettepeperoncini jalapeno tiny tim tomaatjes tomaatjes balkonzaubertomaat harzfeuer f1 wat zoek ik ?eingelijk vanalles, verschillende tomatenverschillende pepersvaste groentesoortenmini groente, kleine courgettes en aubergines groente met aparte kleuren vooral vaste groente maffe dingen en hete pepers in alle vormen en maten maar ben niet zo heel moeilijk en wil een hoop proberenstekken van hazelnoten, fruitstruikjes en kleinblijvende boompjes zijn ook welkom 30 november 2011 aangepast door Gast Quote
heidike_21 Geplaatst: 29 november 2011 Geplaatst: 29 november 2011 Ik heb nog Peper spaanse gele , peper spaanse grote , rode paprika , gele paprika , groen gele puntpaprika .Van tomaten heb ik nog mini bell tomaten , Blond kopfchen , Jaune flamee , Yellow pearshap , Lemon three en garden peach .Mini sla en mini komkommer heb ik ook !Misschien intresse ? Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Eva Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 ik heb de volgende zaden te ruil, het is het overschot wat ik sowieso niet ga zaaien ivm te veel van 1 soort waar ik graag andere soorten voor terug zou willen etc . peul hendriksdoperwt eminent (struikerwt) komkommer "chinese slangen"butternut pompoengele courgette gold rushgele ananas meloen uchi kuri pompoen ijsbergsla barcelonaijsbergsla lollo rossa Korianderbasillicum opalbasillicum grof winterwortelen Flakkeepastinaak Guernsey warmoesbladmoesraapsteeltjesspitskool eersteling pepers rode habaneroturkse milde groene pepercayenne (rode keukenpeper)chocolate habanero mme jeanettepeperoncini jalapeno tiny tim tomaatjes wat zoek ik ?eingelijk vanalles, verschillende tomatenverschillende pepersvaste groentesoortenmini groente, kleine courgettes en aubergines groente met aparte kleuren hey Sonnee, reserveer onderstaande soorten maar vast voor mij, ik maak even een mooi lijstje met zaden voor jou komkommer "chinese slangen"butternut pompoengele courgette gold rushKoriander groetjes, Eva. Quote
sonnee Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Geplaatst: 30 november 2011 kijk de lijst nog eens door, heb hem net aangepast , misschien zit er nog iets tussen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 november 2011 Geplaatst: 30 november 2011 Sonnee ik heb eventueel een rode hazelaar voor je, maar die zit al flink in de pot, en kan niet meer zomaar opgestuurd ( pot van 20 cm.) Het is een zaailing van mijn rode hazelaar, daar heb ik twee van. De struik is zelf met de droogte van het voorjaar/vroege zomer doodgegaan, in een geul onder de boom vond ik twee zaailingen die het goed doen in de pot. Eentje ga ik een dezer dagen planten, als hij goed aanslaat mag je de andere. maar hoe krijg ik hem bij jou?Moestuindag? heb je familie in t Gooi?Ik heb ook nog een zaailing van een walnoot, 15 cm hoog weg te geven. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
wesleyb Geplaatst: 2 december 2011 Geplaatst: 2 december 2011 Hoi sonnee, ik zou graag de ijsbergsla en fijne bieslook ruilen.Kijk maar in mijn lijst wat je wilt!GR.Wesley Quote
Eva Geplaatst: 2 december 2011 Geplaatst: 2 december 2011 Sonnee ik heb eventueel een rode hazelaar voor je, maar die zit al flink in de pot, en kan niet meer zomaar opgestuurd ( pot van 20 cm.) Het is een zaailing van mijn rode hazelaar, daar heb ik twee van. De struik is zelf met de droogte van het voorjaar/vroege zomer doodgegaan, in een geul onder de boom vond ik twee zaailingen die het goed doen in de pot. Eentje ga ik een dezer dagen planten, als hij goed aanslaat mag je de andere. maar hoe krijg ik hem bij jou?Moestuindag? heb je familie in t Gooi?Ik heb ook nog een zaailing van een walnoot, 15 cm hoog weg te geven. geven zaailingen wel vruchten? Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Ik dacht het wel Eva, ik ben niet eens op de gedachte gekomen van niet....ik ga het aan een vriend vragen, die heeft jaren geleden er een van mij gehad( een zaailing) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
sonnee Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Geplaatst: 3 december 2011 ik ga vandaag even inventariseren en enveloppen klaar maken en even een lading pb's versturen, zal wel vanavond worden als die kleine tenenbijter ligt te slapen Quote
sonnee Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Geplaatst: 11 december 2011 en dat duurde dus nog veel langer, maar ben nu aan het enveloppen maken en aales aan het organiseren ... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.