Geplaatst: 24 februari24 Feb Auteur Waterglas. Je deeg moet niet meer plakkerig zijn, dus dat voel je vanzelf. @Petrasmoestuin Ik heb vandaag ook een versie met lente ui gemaakt voor mijn ouders. Nog niet geproefd, maar volgens mij ook heerlijk. Mijn kind reageerde in elk geval met ‘mmmmmnommnomnommmmm’.Je kan hier de consistentie zien. Gewoon niet plakkerig deeg. Gisteren had ik 3,5 waterglas bloem. Was min aardappel toch natter. Vandaag maar 2 glazen. Afiyet olsun
Geplaatst: 24 februari24 Feb Staat hier vanavond ook op het menu 😃. Ik kon niet meer wachten. Het aardappelgedeelte is al klaar, zo even met de rest mengen. Ik had er een fijn gesnipperd uitje door gebakken en extra veel MM en chiliflakes. Zo’n zin in!
Geplaatst: 24 februari24 Feb Ze waren heerlijk @Mellie ! Dit recept gaat zeker op herhaling. Heb alleen een foto van een nog ongebakken kant gemaakt zie ik nu 😌. Chiliflakes kwamen uet, de MM uit die van je ouders. Dat maakte het wel af moet ik zeggen, die heerlijke geur tijdens het bakken. Ik heb nog wat deeg over, dat ligt in de vriezer. Volgende keer helemaal zo klaar.
Geplaatst: Vrijdag om 14:564 d Auteur Vandaag bezoek voor de iftar, dus een bijzondere maaltijd. Bazlama mantısı of yağlamaDeeg is al klaar. Eindresultaat volgt!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.