Geplaatst: 31 oktober 20214 j Van de kweeappel/ peren die ik vorige week gekregen heb van Jorieke! Mooie vrucht ook! Ook zeer lekker in de cake!
Geplaatst: 1 november 20214 j Hoe verwerk je die in een cake. Ik heb namelijk altijd veel kweeperen waar ik weinig anders mee kan dan "dulce de membrillo" snoepjes er van maken. Groetjes,Bram
Geplaatst: 1 november 20214 j Auteur Ja, Jet. Siliconen. Maar dan niet een van de Action…deze is wat duurder..maar ook steviger. echt mooi strak.
Geplaatst: 1 november 20214 j @AshaiRey ik giet cakebeslag in de vorm, en steek er plakjes kweepeer in. Met schil en al. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik kweeappels heb, die misschien wat minder stug/hard zijn dan van die echte bonkige peren? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 november 20214 j Auteur Wat Jorieke zegt! Ik had gewoon plakjes gesneden en die halverwege op mijn beslag gelegd…daarna weer een laagje beslag en bakken. Erg lekker.
Geplaatst: 2 november 20214 j Bedank voor de tip "Ik naar de keuken rennende en uitproberen" 😋 Groetjes,Bram
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.