Geplaatst: 27 augustus 20169 j Bedankt voor de reacties. Ik heb je een mail gestuurd wim/windidewilgen.
Geplaatst: 27 augustus 20169 j Voor een rondleiding wil ik me ook graag aanmelden. Ik zou zelfs op de fiets kunnen ( Woon zelf ook in Lelystad ). Mijn volkstuinvereniging. Sinds september 2016 600m2 tuin op het complex.
Geplaatst: 21 augustus 20178 j @ Ferdinand Op deze Slowaakse kweker-site staan veel nieuwere rassen. (Zeer waarschijnlijk komt veel wat in Nederland/Belgie verkocht wordt hier ook va:ndaan of van soortgelijke kwekerijen in Polen:shh:) http://www.shop.zahradnictvolimbach.sk/en/ Ik hoor goede ervaringen van mensen die er kochten.Wat een goede tip! Ik ga er zeker eens bestellen. Nu staan er veel boompjes op not available. Hoop dat dat dan inderdaad in de herfst weer in orde is. Superleuk!
Geplaatst: 22 augustus 20178 j Ik heb een Bredase staan. Jong, klein boompje dat dit jaar zijn eerste oogst gaf. Een dertigtal abrikozen! Lekker. Echt heel zoet en sappig. Niet dat melig gedoe van gekochte abrikozen. Sappig als perziken. Ben er zo blij mee. Mooie bloemen, grote oogst en heerlijke vruchten. Hij staat nochtans op een schaduwrijke plek. Heeft enkel in de late namiddag zon en in de lente volle schaduw.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.