Tanja65 Geplaatst: 5 mei 2023 Geplaatst: 5 mei 2023 (aangepast) Tussen mijn zakjes zaadjes zit een zakje met kleine zaadjes, waar 'shangika' op staat. Geen idee of ik het heb meegenomen op de MTFD of dat ik het al eerder had gekocht of geruild, ben best actief geweest de laatste maanden. Anyway, ik liet google er op los om uit te vinden wat het is. Helaas. Zelfs Google weet het niet. Iemand van jullie wellicht wel? 5 mei 2023 aangepast door Tanja65 Typfout Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
rorror Geplaatst: 5 mei 2023 Geplaatst: 5 mei 2023 Misschien verkeerd geschreven? Shungiku? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
acpronk Geplaatst: 5 mei 2023 Geplaatst: 5 mei 2023 Ja klopt, heb je van mij (via Goldfish) op de MTFD gekregen.Shungiku dus. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Tanja65 Geplaatst: 6 mei 2023 Auteur Geplaatst: 6 mei 2023 Tnx! Weer een mysterie opgelost. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.