sabje456 Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 hoi allemaal, Ik zit een beetje met het volgende ben dus ook bezig met sugar baby's alleen lees ik vaak dat deze echt in een kas moeten.. kan ik ze eventueel ook op een kamer zetten waar veel zonlicht is ??? alvast heel erg bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astrid Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Ze moeten het warm hebben, en ook warme nachten.Maar als het een klein soort is, en je hebt de meloen in een pot zitten, misschien een plastic kap er omheen maken, voor hogere temperaturen en hogere luchtvochtigheid? dan heb je toch een soort kasje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menph Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Inderdaad. Waarom niet buiten in de koude bak? Binnenskamers zal de plant vele malen zwakker zijn dan buiten. De plant krijgt maar eenzijdig licht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabje456 Posted March 30, 2012 Author Share Posted March 30, 2012 Oké dus dat is beter dan warm binnen dan ga ik binnenkort maar even een kas kopen of maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts