jeanne-heijmans Geplaatst: 6 april 2012 Share Geplaatst: 6 april 2012 Gelukkig want ik moet nog kijken of alles in ons sportwagentje wel past,nee grapje, mijn man is een goede indeler. Ik neem alleen de manden voor Jet mee, je krijgt nog een pb.Jorieke : de walnoten zoals afgesprokenFrans: de komkommerzaadjesEva: het komkommer plantje Ik wil zo graag een foto naar je opsturen, hoe het er voor staat, maar moet nog even uitzoeken welke eva? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 7 april 2012 Share Geplaatst: 7 april 2012 Dank je Jeanne!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 9 april 2012 Share Geplaatst: 9 april 2012 ah, volgens mij ben ik dat....je had drie zaden gezaaid voor me zodat ik zeker een plantje zou hebben...ik ben heel benieuwd Jeanne! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank vwl Geplaatst: 17 april 2012 Share Geplaatst: 17 april 2012 Ben ik Frans? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 17 april 2012 Ja hoor, voor jou neem ik het zakje zaden mee,zoals afgesproken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank vwl Geplaatst: 17 april 2012 Share Geplaatst: 17 april 2012 ok super, alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 17 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 17 mei 2012 Ik heb nog een plantje rode peper over,hij is nog wel klein, hoef er niets voor terug, wie wil Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten