Jeannette Geplaatst: 7 april 2012 Share Geplaatst: 7 april 2012 Ik ben op zoek naar zaadjes van een lekkere zoete cherry tomaat, trostomaten en pomodori tomaten.Ook zoek ik nog aubergine zaadjes, (liefst die kleine aubergines babybelle) rucola en snackpaprika.Maar ik sta ook open voor andere zaadjes die nog niet in mijn lijstje staan, dus heb je iets leuks en wil je ruilen laat 't me dan even weten middels een berichtje hier of een pm.Alvast bedankt! De zaadjes die ik te ruil heb voor jou zijn: -lage snijbonen-lage sla bonen-peultjes-zomerspinazie-lenteui-taugé-Turkse spinazie-zomerwortels-winterwortels-artisjok-eetbare bloemen en kruiden-bonenkruid-rabarber-mini mais-platte peterselie-broccoli-basilicum-radijs-parijse worteltjes-sjalotten-afrikaantjes-paprika-koolrabi-snack komkommer-kangkong waterspinazie-balkontomaat-choy sum-amsoi-pepers (red cherry hot - jalopeno - lombardo)-rode punt paprika-tatsoi-paksoi-roodlof (radicchio rosso)-pompoen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 9 april 2012 Share Geplaatst: 9 april 2012 kom je ook naar de moestuindag? daar kun je ook leuk ruilen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeannette Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 10 april 2012 Eva, ik zou dat dolgraag willen, maar ik heb geen auto en geen rijbewjs.Almere-Zelhem is best een stukje van mekaar vandaan Mocht er iemand vanuit Almere of omgeving naar de moestuindag gaanen ik zou mee kunnen rijden...dan maak je me heeeeeel erg blij Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 19 april 2012 Share Geplaatst: 19 april 2012 Hoi Jeanette, ruil je nog zaden? Ik heb je een priveberichtje gestuurd en hoor graag van je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 19 april 2012 Share Geplaatst: 19 april 2012 Mocht er iemand vanuit Almere of omgeving naar de moestuindag gaanen ik zou mee kunnen rijden...dan maak je me heeeeeel erg blij Er is een carpool topic voor de MTFD : carpoolen-moestuindag-2012-t3834.html Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 19 april 2012 Share Geplaatst: 19 april 2012 er moet toch haast wel iemand langs almere komen toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 22 april 2012 Share Geplaatst: 22 april 2012 Jeanette, ruil je je zaden nog? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Joyxke Geplaatst: 28 juni 2012 Share Geplaatst: 28 juni 2012 Weet dat het al een jaar geleden is maar... ik wil nog graag met je ruilen Ik heb ongeveer 15 cherrytomatenplantjes. Rekenfoutje namelijk. Dus als je nog geïnteresseerd bent stuur me dan maar even een PB'tje Groetjes Joyce Quote 19 jaar en sinds 9 maanden ambitieuze moestuinier Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.