Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bonenwigwam over de Courgette??


renate

Aanbevolen berichten

Zou ik een wigwam van bonestokken over de courgette kunnen maken om daar de bonen tegen aan te laten groeien?

Ik heb niet zo heel veel stokbonen en heb dus niet zoveel stokken nodig, en ik dacht dat dit dan wellicht een ruimtebesparende oplossing kon zijn.

 

Maar wil dit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar je rekening mee moet houden is dat de courgette ook aan zijn portie (zon)licht moet komen. Daarnaast moet de plant goed op kunnen drogen bij vochtig weer en/of na regen. Lukt het om daar rekening mee te houden (bijv door de stokken ver genoeg uit elkaar te zetten) dan kun je het eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wil dit??

 

Proberen kan altijd maar waar je bij ruimtebesparende oplossingen ook rekening mee moet houden is je eigen gemak. Je courgettes oogsten kan lastig worden als je bonen er nog weelderig omheen staan. Het gaat wel natuurlijk maar of het lekker werkt zul je ook moeten uitvinden.

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...