appelvrouw Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april O Joepie☺️☺️ Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lia56 Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april (aangepast) Hier staat de lavas meer dan 30cm boven de grond, in Frankijk weet ik t nog niet 9 april aangepast door Lia56 2 Quote
bonnie f Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april @appelvrouw: blieft u nog tijm? 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april (aangepast) 1 uur geleden, bonnie f zei: blieft u nog tijm? Ik blief heel veel tijm Bonnie! Ik gebruik het om te drogen en dan om tinctuur te maken en vers. En alles is deze winter dood gegaan dus kom maar op met die tijm! 9 april aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april 2 uren geleden, Lia56 zei: meer dan 30cm boven de grond Ik ga er dus vanuit dat mijn lavas dood is en ga het ook niet meer zetten. Volgens mij had de plant erg veel moeite met de bosgrond. 😟 Uiteindelijk gebruik ik het ook weer niet zoveel, en heb ik dit jaar een enorme pot blad selderij als vervanging. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april (aangepast) De salie is niet gelukt, zielige zaailingen. Je krijgt wel twee soorten basilicum (zaailingen kaneelbasilicum en purple ruffles) en een stuk afgestoken citroentijm. En de beloofde courgettezaden uiteraard, maar die konden niet mislukken. Las ik nou ergens dat je chocolademunt hebt? Nog een stukje te geef misschien? 10 april aangepast door Tanja65 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.