Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kiwibes


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd naar wie er dan wel een kiwi heeft die goed groeit,bloeit en vrucht geeft..en die de afgelopen winter goed heeft doorstaan. ik heb een mooi beschut plekje voor een kiwi..maar het kan hier ook goed (behoorlijk) vriezen.

 

Topic gesplitst van: https://www.moestuinforum.nl/zespri-kiwi-gold-plant-t5354.html Deze vraag vormt de voorzet voor de kiwibes

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

De kiwibessen van Houweling zijn mooi aangekomen.

Ik heb wel een vraag:

De bessen hebben we geplant aan de rechterkant van de pergola, zie foto. Zou het dom zijn om in het midden van de pergola aan de linkerkant ( de bessen staan aan de rechterkant) een tayberry te planten?) Het lijkt me dat ik daar nog heel veel ruimte heb, en het scheelt Lie aan werk en kosten.

 

De pergola is 2 x 2 meter

 

img740312371341516056.JPG

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke heb je besteld, Appelvrouw?

 

Ik heb ook nog een vraagje over de kiwibes. Vermits ze bij mij op een rozenboog groeien, is de plaats beperkt. Ik heb nu de situatie dat meerdere loten zich aan het 'opwerken' zijn richting bovenkant door zich rond de boog te draaien. Nu draaien sommige stengels ook over elkaar. Ik heb gelezen dat dat vermeden moet worden maar dat wordt wel erg moeilijk. Een fotootje maak 't duidelijker:

 

0607201216338611341587352.jpg

 

0607201216461021341587382.jpg

 

Kan dit kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...