appelvrouw Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Ik ben benieuwd naar wie er dan wel een kiwi heeft die goed groeit,bloeit en vrucht geeft..en die de afgelopen winter goed heeft doorstaan. ik heb een mooi beschut plekje voor een kiwi..maar het kan hier ook goed (behoorlijk) vriezen. Topic gesplitst van: https://www.moestuinforum.nl/zespri-kiwi-gold-plant-t5354.html Deze vraag vormt de voorzet voor de kiwibes Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mispel Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Waarom probeer je dan geen kiwibes, appelvrouwtje? De mijne doen het momenteel erg goed, hangen bomvol bloemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Heet dat zo, kiwibes? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 ja ik heb er veel over gelezen vanmiddag..ik denk dat het kiwibes wordt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Berichten met ervaring verplaatst naar het centrale topic:Ervaringen met kiwibes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 De kiwibessen van Houweling zijn mooi aangekomen.Ik heb wel een vraag:De bessen hebben we geplant aan de rechterkant van de pergola, zie foto. Zou het dom zijn om in het midden van de pergola aan de linkerkant ( de bessen staan aan de rechterkant) een tayberry te planten?) Het lijkt me dat ik daar nog heel veel ruimte heb, en het scheelt Lie aan werk en kosten. De pergola is 2 x 2 meter Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mispel Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Welke heb je besteld, Appelvrouw? Ik heb ook nog een vraagje over de kiwibes. Vermits ze bij mij op een rozenboog groeien, is de plaats beperkt. Ik heb nu de situatie dat meerdere loten zich aan het 'opwerken' zijn richting bovenkant door zich rond de boog te draaien. Nu draaien sommige stengels ook over elkaar. Ik heb gelezen dat dat vermeden moet worden maar dat wordt wel erg moeilijk. Een fotootje maak 't duidelijker: Kan dit kwaad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 10, 2012 Author Share Posted July 10, 2012 Ik heb Ken`s red + een man..Weiki heet hij geloof ik.Heeft er niemand een antwoord op mijn vraag of ik de tayberry ertussen kan plaatsen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts