Geplaatst: 12 november12 Nov Bij ongelezen berichten krijg ik nu een lange reeks updates van Grork van 6 jaar oud..ik neem aan dat het geen aktie is om zijn of haar leuke schrijfstijl nog even onder de aandacht te brengen? @rorror 12 november12 Nov aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 november12 Nov Nee ik had berichten van verborgen naar zichtbaar gezet. Geen idee waarom ze verborgen waren.Maar niet verwacht dat dat in ingelezen inhoud zou komen te staan..
Geplaatst: 13 november13 Nov Bij mij ook.Maar onder die Grork berichten is alle ongelezen plotseling verdwenen. Dus alles wat ongelezen was ten tijde dat je de Grork berichten terug zette, is nu verdwenen. (En boven de Grork berichten staan alleen de ongelezen berichten van na het terug zetten.) Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 13 november13 Nov Als je op laad meer activiteit klikt, dan melding krijgt dat er niet meer activiteit is, dan de pagina vervest, dan laad deze wel meer activiteit. Zal de bug melden aan forum ontwikkelaars.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.