Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ze zijn wel donkerder groen dan gewone groene sperziebonen. Dus toch nog fraai voor in een potje denk ik. Ik doe ook graag mee. Eens kijken hoe deze zijn. Blauhilde zet ik al elk jaar, andere paarse bonen zijn zeker welkom. A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Just now, hazeltje said:Blauhilde zet ik al elk jaarOok zo tevreden van @hazeltje ?De bloemen worden hier druk bezocht door hommels en solitaire bijen,en mijn vrouw vind het ook geweldig dat dit ras geen draden heeft,dus je hoeft ze niet te plukken voor de jonge peul,maar je kan echt wachten tot er een volle boon inzit.'Best of both worlds',lekkere peul én lekkere boon,zónder ellende.👍
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb ze ook voor het eerst dit jaar, de Blauhilde @Bernaar en ik heb nog een andere paarse stokboon. Dit jaar dus ook veel paars. (gelukkig zit ik niet in de politiek).
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min 5 minutes ago, Petrasmoestuin said:Ik heb ze ook voor het eerst dit jaar, de BlauhildeOh,leuk om te lezen @Petrasmoestuin !👍En ik wil niet te nieuwsgierig overkomen,maar hoe en waar ben jij bij deze boon uitgekomen?Ik heb ze online gevonden doordat ik geen zijdraden wil én doordat dat ras best wel 't een en ander verdraagt,ik was niet specifiek op zoek naar de paarse groeikleur.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.