Geplaatst: 23 februari23 Feb HoiHelaas nog niet veel ivm de schouderproblemenTe geef:Potten pers -> TanjaGevraagd:Peper/paprika zaailingen2 a 3 Bato bakken
Geplaatst: 23 februari23 Feb Wat fijn dat je er aan hebt gedacht, @Lia56 ! En beterschap met je schouder. Ellende als die niet meewerkt. Hier zijn (nog?) niet heel veel paprika’s opgekomen. Maar als ik over heb, neem ik er eentje voor je mee. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 23 februari23 Feb Ik heb de verschillende pepers voor je gezaaid. Ik heb ook het een en ander aan paprika's gezaaid. Morgen ga ik mijn lijstje bijwerken met wat er allemaal is opgekomen en ik weg kan geven. Als ik er aan denk zal ik je noemen, zodat je kunt kijken in mijn lijstje. Ik neem sowieso het teveel mee voor de meeneem tafel. Beterschap met je schouder!
Geplaatst: 23 februari23 Feb Ik heb ook diverse pepers beschikbaar. Natuurlijk ook veel te veel gezaaid.. In mijn topic staat een lijstje, mocht je interesse hebben in iets dan reserveer ik het voor je. En zowieso neem ik diverse planten mee die op dat moment 'over' zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.