Geplaatst: 52 minuten geleden52 min Hoi allemaal,Ik ben Jebli, 43 jaar en woonachtig in Flevoland. Dit jaar ben ik voor het eerst zelf serieus begonnen met moestuinieren. Als kleine jongen keek ik vroeger al veel mee met mijn vader, die een gigantische moestuin had. Blijkbaar is dat toch blijven hangen 🙂Ik heb dit jaar binnen van alles voorgezaaid en binnenkort mag alles lekker naar buiten de tuin in. Op dit moment heb ik onder andere: tomaten, komkommer, paprika, aubergine, courgette, flespompoen, mais, aardbeien, broccoli, bloemkool, prei, ui, radijsjes, zonnebloemen, peterselie, koriander, basilicum en lente-uitjes.Ik heb me aangemeld op dit forum om meer te leren, inspiratie op te doen en in de toekomst eventueel vragen te stellen. Ik kijk ernaar uit om ervaringen uit te wisselen met andere moestuinliefhebbers 🙂Ik heb een wat oudere foto toegevoegd, een recente zal volgen.Groetjes,Jebli
Geplaatst: 3 minuten geleden3 min Altijd spannend zo’n nieuw begin! 😊Welkom hier en veel moestuin plezier.🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.