Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Oude fruitbomen rijk dragend


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal mooie oude perenbomen (Conference). Oude knoestige karaktervolle bomen. Drie meter hoog en vanaf onderen betakt. Geeft karakter aan je boomgaard. Regelmatig zorgvuldig verplante bomen. Dus niet zo uit de klei getrokken bij een fruitteler die er mee ophoudt. Dat zijn geen goede bomen... Bezorgen is mogelijk.

 

Prijsidee €.100,00 meerdere bomen op aanvraag.

 

Oja, verder heb ik ook nog 4 hoogstam geleide appelbomen staan (James Grieve) Beendikke stammen en het leiwerk begint op 220. Totale hoogte 4.00 meter en de spanwijdte is drie meter. Heel erg mooi als afscherming/ windvangers. Prijs is in overleg nader overeen te komen.

 

Groetjes Frank

06-16300046

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Natuurlijk heb ik 'bewijs' daarvoor... al vraag ik me af of dat niet voor zich spreekt. Uiteindelijk komen mijn bomen ook van een fruitteler. Maar, tussen toen en nu zitten wel 6 jaren. In deze jaren zijn de peren en de appels drie keer verplant. Een mooie bewortelde kluit is het resultaat hiervan. Ik heb zeker 20 goede, en hele mooie perenbomen. Natuurlijk zijn ze goedkoper in een partij. Mocht u echt geïnteresseerd zijn om de bomen te kopen dan wil ik wel een deal maken.

 

Groet Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...