Geplaatst: 26 februari 201114 j Gewoon klein strookje gras er uit halen en de zaadjes daar neer leggen toch? Uiteindelijk is dicht gras denk in je voordeel, gaat toch minder snel stuk als de kinderen er vaak op lopen > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 maart 201114 j Zat te denken als het goed dicht groeid met meerjarige benden (bv klimop) wordt het niet echt nat en dus ook niet modderig, meer een zandbak;-) Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Geplaatst: 2 maart 201114 j Ik zag er ooit eentje met Oost Indische kers en een soort witte klimmende winde door elkaar heen. Dat zag er erg 'sprookjesachtig' uit, heel leuk vond ik het.Is klimop eigenlijk niet aardig giftig? Klimmende winde misschien ook wel.. daarvan weet ik het eigenlijk niet. Edit, ik zie nu pas de foto, wat is het leuk geworden!! Ik wou dat ik ergens kinderen in de buurt had waarvoor ik het ook kon proberen
Geplaatst: 3 maart 201114 j Auteur Ik heb hier nu inderdaad O-I kers klaarliggen. Maar mijn tuin is één grote papbrei. Na gister en de komende dagen hoop ik er zonder lieslaarzen in te kunnen . De kinderen kunnen niet wachten tot de hut er is......(Ik ook niet, dit soort projectjes haalt het kind in me boven... ) Stilte is het element waarin grote dingen zich verwezenlijken.
Geplaatst: 5 maart 201114 j Die is ook erg leuk als speelplekje voor de kinderen! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 9 maart 201114 j Auteur ja, da's een goeie, doe mij er maar één.....haha.... Ik heb gisteren de basis van de hut, dus de wigwam van bamboe, bekleed met snoeihout. Met de fijne takjes heb ik een soort vloerbedekking gemaakt. Van de stammetjes krukjes, tafeltjes. Nu nog een plantje erin laten groeien en ze kunnen er fijn spelen. Ik denk dat ik de grond zo laat, met de takjes erop. Het heeft geen nut om het anti-modder te maken, tegen de tijd dat ze in die hut zitten zijn ze al niet meer te herkennen . Stilte is het element waarin grote dingen zich verwezenlijken.
Geplaatst: 9 maart 201114 j zeker een goed idee, ik denk dat ze dat wel leuk vinden. vroeger vond ik dat ook leuk een vriendin van me had zoiets in de tuin.. en daarin deden we vaak picknicken enz.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.