Geplaatst: 11 oktober11 Okt Ik zag vandaag wat posts over de fascinatie en liefde voor bijen in de moestuin voorbij komen in het topic over palmkool (o.a. van @Janie en @Bernaar 😃). Ik deel die fascinatie en liefde.Misschien dat sommigen daar al lang bekend mee zijn, maar ik heb nog niet zo heel lang geleden bij de vpro een geweldige documentaire gezien van Martin Dohrn: My garden of a thousand bees. Dohrn is een natuurfilmer die tijdens de coronapandemie net als iedereen geconfronteerd werd met de beperkingen die dat tot gevolg had. Hij heeft daarop gedurende een bepaalde periode de bijen in zijn achtertuin gevolgd. Hij kon immers nergens anders naar toe. Prachtige documentaire met hele mooie beelden door speciale camera’s, maar ook zo geweldig door wie Dohrn zelf is. Ontroerend zelfs. De documentaire is vast wel ergens terug te zien. Op mij heeft het grote indruk gemaakt in ieder geval 😊.
Geplaatst: 11 oktober11 Okt Dat is de preview van 31 seconden @Petrasmoestuin . De documentaire duurt 51 minuten.
Geplaatst: 11 oktober11 Okt Dankjewel @Dahli! 💚Ik kan zo even niet vinden waar ik het eventueel kan kijken maar blij met deze tip! Ik zal eens rustig zoeken of het nog ergens te zien is.
Geplaatst: 11 oktober11 Okt Geen dank hoor @Janie ! Als hij niet meer terug te vinden is, dan wordt hij vast nog wel eens herhaald.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.