Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Adresje voor pepers in Drenthe

Recommended Posts

Nee niet echt. ik kom oorspronkelijk uit utrecht daar is alles overal te koop maar hier

woon in erica dus niet zo ver bij je vandaan.

als ik eraan wil komen moet ik het bestellen via de groenteboer.

ex van mijn pa was een hindoestaan vandaar roti ben er gek op ben zelf 100% nederlands

Ik ben ook 100% NL, maar kwam vroeger regelmatig bij de ouders van mijn Hindoestaanse vriendin. Zelf maak ik meestal roti met lamsvlees massala of kip, de roti's waag ik me niet aan, die haal ik bij de toko.

In Groningen zit een grote Chinese supermarkt die veel vers heeft, en er zit ook een goede Indonesische toko.

Mme Jeannette kun je prima in de vriezer bewaren. Net als gemberwortel en sereh bijv. Mss een tip?

Heeft Emmen geen toko?

ja emmen heeft een toko maar die hebben geen kouseband en pepers zover ik daar gezien heb. wel gember en kruiden daar hebben ze ook de masala die ik nu zoek.

ik wil van de week roti's maken met aardappels/ kouseband en kippepoten maar voor ik alle spullen heb

word de eerste keer dat ik ze alleen ga maken normaal keek/hielp ik mee of had ik hulp zullen zien of het alleen ook lukt

Dan heb ik wel geluk dat ik in "de Stad" (zoals men Groningen in de ommelanden noemt) woon.

Maar misschien dan toch maar een dagje winkelen in Groningen plannen en een voorraadje inslaan? En dan dus voorál naar de Amazing Oriëntal (de Aziatische supermarkt die Harmony al noemde)... is écht de moeite waard.

En succes met de roti... gaat vast wel lukken!