kenbeimer Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Blijkbaar heb ik ooit knoflook gekocht en nooit meer gebruikt. Ik vond het laatst terug en de meeste teentjes waren al aan het ontkiemen. Wezen Googlen, maar las dat in het najaar gezaaid moet worden. Ik denk niet dat mijn bollen zo lang goed zijn, is het raadzaam om nu te poten, of even wachten tot mei? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Ik had van de week knoflook bij de Aldi gekocht speciaal voor poten. En heb hem van de week gewoon in een bak gezet stond erbij dat het kon. Gewoon doen en je ziet wel wat er gebeurd. Niet geschoten is altijd mis. Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Oké, ga ik meteen aan de slag. Zal er een paar voor het huis doen en een paar achter. Had inmiddels enkelen binnen gepoot, in de hoop varenrouwvliegjes en muggen op afstand te houden en dit is tot nu toe vrij effectief!! Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimschepers Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 4 dagen ben ik dit topic begonnen : knoflook-en-walnoot-t8249.html Zelfde verhaal. Ben benieuwd wat het wordt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokrates Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Je kan de knoflook nog prima buiten zetten hoor. De bollen blijven over het algemeen iets kleiner dan van de overwinterende knoflook, maar ook deze kan zich nog prima ontwikkelen. Ging bij mij altijd goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts