jarno Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Ik heb een klein zakje zoethoutzaadjes van exogarden gekocht. (niet meer verkrijgbaar volgens mij)Er zaten ongeveer 10 zaadjes in en ik verwacht er niet meer dan 4 nodig te hebben.Dus wie wil?Ik heb interesse in bijzondere zaadjes of knollen zoals:daslook!!!oerpreiegyptische ui/boomuiVooral knollen dus XD Bij de aldi heb ik nog een zakje komkommerzaad gekocht (geen F1 dacht ik). (kostte iets van 29 cent...)Er blijken een stuk of 15 zaadjes in te zitten die ik in geen drie jaar op krijg, dus als je daar interesse in hebt, zeg het maar.Reageer zoals je wilt (pm of hier) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Ik heb wel belang bij wat zoethout zaad, je hebt een PB! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarno Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 weet je het zeker???? Ik heb wel een pb van Kaatje1966, maar niet van jou volgens mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarno Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 nog voor 1 persoon over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarno Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 en het is op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts