Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een hele partij zaden over kunnen nemen van iemand, de houdbaarheid van de meeste pakjes loopt tot 2012 of 2013.

Nu heb ik al gegoogled en de meeste zaden zijn veel langer houdbaar dan op het pakje staat maar dan nog heb ik er veel te veel alleen voor mijn gezinnetje!

Nu dacht ik dat er iemand misschien wel wil ruilen met iets dat ik nog zoek? Ik zoek nog:

rabarderplanten

zaden van zonnehoed, ik heb zelf rode zonnehoed gezaaid (vaste plant) en ik zou graag nog meer kleuren willen

zaden van zonnebloem, verschillende kleuren

zaden van gele afrikaantjes

stekken van verschillende bessenstruiken. Ik heb wel een paar rode en witten aalbessen en drie kruisbessen maar ik zou graag meer soorten willen

Als iemand nog iets anders interessants te ruilen heeft dan hoor ik het graag! (groentezaden heb ik nu dus wel even genoeg.. )

Ik heb heel veel te ruil,

sla; verschillende soorten kropsla, pluksla, veldsla, snijsla

veel soorten erwten en bonen

radijs verschillende soorten

tomaten

schorseneren

koolrabi

boerenkool

verschillende kruiden

en nog wel meer, teveel om allemaal bij naam te noemen eigenlijk, als je iets specifieks zoekt vraag het dan even dan kijk ik er tussen of het erbij zit.

de pakjes zijn nieuw, houdbaarheidsdatum dus net verstreken, het zijn geen biologische zaden en de tekst is in het duits dus misschien even google translate gebruiken

Groetjes Janita

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...