Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Boeken te ruil...

Recommended Posts

PS: ik heb ook nog 42 Landleven tijdschriften. Die gaan de verkoop in op Marktplaats....tenzij er hier iemand voor is die ze over wil nemen!

Van 2003 tot 2010...geen complete jaargangen dus, wel erg leuke tijdschriften!

En ik ga graag voor de Kruidige Wetenswaardigheden...

En wat is dat boek van Spectrum? Kan de titel niet lezen... Informatie Thuis... ??? tuin en ??? gids...

Waar gaat het over...? Eventueel belangstelling dus.

En het boekje "De opbrengst van een groentetuin" ... wat moet ik me daar qua inhoud bij voorstellen?

Eventueel ook belangstelling (ook foto van inhoudsopgave?)

En het boekje over de tomaten is natuurlijk ook interessant... Zou je een foto willen maken van de inhoudsopgave???

Leuke verzameling... als je dit allemaal al wegdoet ben ik benieuwd wat je allemaal in je kast laat staan...

Erny, privemail verstuurd.

Wat ik nog heb liggen? Ik vrees nog genoeg! Ik vind boekjes leuk! Alleen sla ik altijd door als ik dingen leuk vind. Zo heb ik ook mijn kook/ bakboekjes opgeruimd......heb ik dus ook een berg van liggen die weg mogen! En dus een stapel Landlevens...en een stapel Jamies. Ik heb vaak een tic van het een of ander....voor nu zijn dat vaasjes! Lol. En ik heb ook een kledingtic...laarzentic....mijn man zegt altijd, Jo spaart hobby's! Dat ie het toch al zolang met me uithoud!

Maar goed, ik had zoiets van, ik zet ze op het forum, als ik mijn verzendkosten terug heb, en wat leuke zaadjes ben ik weer tevree!

Zo, even met Jo aan de mail geweest. Wordt het allemaal een stuk duidelijker van. Thanx!!

Tot nu toe wil ik alleen het Spectrum boek over de groenten- en kruidentuin graag.

Edit: En het Handboek voor de Volkstuin wil ik er ook graag bij hebben.