sjerrietomaat Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 hoi allemaal, ik heb -denk ik- een beetje een rare vraag... zojuist ontdekte ik bij het aanbrengen van extra ondersteuning voor mijn cherrytomatenplanten, dat deze nattig aanvoelen. Er lijkt een soort sap van de stam/tak af te komen. Blijft ook aan je handen zitten en ruikt vrij sterk naar tomatenplant. Weet iemand wat dit is en of het kwaad kan? Situatie: momenteel bloeien de bloemetjes in de planten en aan 1 plant begint al een groen tomaatje te groeien. Ze staan in de woonkamer omringd door ramen, op het zuiden gericht. Weet iemand raad? Groetjessjerrietomaat Quote
Yentlboy8 Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Hallo,Neen dat kan zeker geen kwaad je moet wel als je ziet als er bloemetjes aankomen elke dag eens aan je plant trillen dan bevrucht je ze als je dat gedaan hebt bij al je tomatenplanten hangen je handen vol met dat spul Quote
Itoero Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Misschien heb je ergens een stengel gebroken. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.