cindy's moestuintje Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Ik heb een vraagje en kan het antwoord eigenlijk nergens vinden dus vraag ik het toch maar even, ik heb in mijn moestuin ook broccoli staan maar nu hebben ze zoveel grote bladeren dat ze echt over mijn andere groenten hangen nu heb ik de grootste bladeren dus weggeknipt mag dat eigenlijk wel? Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet
HuubvG Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 NEE DAT MAG NIET! Het mag gerust, ik haal er ook blad af als het nog kleiner is, eet het op in gemengde salade of omelet. Weet niet of groot blad ook goed te eten is. Niet teveel groot blad weghalen, anders geeft je plant straks te kleine kooltjes. Misschien kun je in het vervolg wat blad opbinden. Bij bloemkool helpt dit om de kool mooi wit te houden. Bij broccoli weet ik niet of het nut heeft voor de kool, maar je houdt wel de afmetingen van de plant bescheiden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.