Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ter archief voor frank

Featured Replies

Geplaatst:
Kortom, een bedrijf wilt kritiek op een forum bestrijden? Waarom letten bedrijven daar op -.-

Ik zou precies het zelfde doen. Ik vind het een prima oplossing als hij een foto plaatst om zijn kwaliteit te tonen, kan je alleen respect voor hebben.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Ja dat wel.. misverstanden uit de wereld helpen is altijd goed, kan je ook zien als een soort klanten sevice.

Maar dan is mijn vraag meer; Hoe komt hij/zij hier? Hoop niet via google op kritiek google'en ,

En uiteindelijk,, een plek om te bewijzen wie beter is, is dit nou ook niet ^^

Geplaatst:

Voordat ik zomaar foto's ga plaatsen zal ik eerst eens uitleggen hoe dit kleine misverstand onstaan is.

Via google zocht ik naar reacties en informatie over de 'nieuwe' pineberry die wij ook in ons sortiment hebben. Per toeval kwam ik op dit topic terecht. Nu vind ik kritiek op mijn producten natuurlijk niet erg.

Maar de kritiek van Frank is ongefundeerd en nergens op gebaseerd. Lees de opmerking maar eens. Hij beweerd dat wij mindere kwaliteit hebben, en dat hij het kan weten. Een uit de lucht gegrepen opmerking.

Nu ken ik Frank persoonlijk, en ik heb hem dus een PM gestuurd met de vraag of hij dit een beetje wil nuanceren omdat het er wel erg cru staat. Ten eerste is hij sinds we de witte aardbei verkopen niet op ons bedrijf geweest, en ten tweede neemt hij klakkeloos aan onze leverancier te kennen. Nergens bewijs voor dit soort stellingen en vandaar mijn interne vraag aan hem om het zinnetje een beetje anders te formuleren.

Dat leverde een vreemde discussie op, met als uitkomst dat hij een foto van ons aardbeiplantje wil zien

Voordat ik dat soort verzoeken zomaar ga honoreren, wil ik eerst graag weten waar we op gaan letten met zijn allen. Gaan we de blaadjes tellen?? Ik heb er al met 4,5 en 6 blaadjes, en bij mij zijn al heel diep weg wat knoppen zichtbaar. Telt dat ook mee.

Gaan we de worteltjes tellen??

Ik begrijp niet goed waarom hij de uitspraak niet gewoon een beetje nuanceert, of gewoon toegeeft dat hij iets te snel met zijn uitspraken is geweest. Ik wil met alle plezier een foto plaatsen, maar voegt dat iets toe aan de discussie?

Het ging mij namelijk niet om de aardbeiplant, ik laat graag de consument bepalen of de kwaliteit goed is of niet. Ik geloof in het product en doe wat ik kan om het zo goed mogelijk voor mijn klanten te presenteren. Ik weet zeker dat alle andere bedrijven dit op hun eigen manier ook zo doen.

Daarnaast is een forum als dit niet bedoelt om elkaar zwart te maken, of om dit soort uitspraken te doen.

Ik ben dus echt van mening dat een foto niets toevoegt. Als dit echt een wedstrijd is hoort een onafhankelijk persoon beide producten te kopen, en daar een oordeel over te geven.

(voor wie me niet kent, ik ben eigenaar van www.jandenhertog.nl en www.bomenzoeker.nl .Excuses voor de sluikreclame)

Geplaatst:

nou waar we op gaan letten, ik ga er op letten hoeveel zand korels zich bevinden aan het opvervlakte en van hoeveel milli liter plastic het bakje is!! zéér belangrijk natuurlijk. En laten we niet die hele kleine haartjes op de takjes vergete

Geplaatst:
  • Auteur

Ik vind deze opmerkingen lichtelijk onnodig en overdreven. Zoals ik al eerder zei: ik heb alleen ostara aardbeien en ben niet van plan om andere aardbeien te gaan verkopen. In principe ben ik dus onafhankelijk.

Waar ik mijn oordeel vandaan haal? Enkele maanden geleden hadden we nog de zelfde leverancier, deze leverancier vertelde ons dat hij ook bij jullie levert: daarom ging ik er van uit dat het de zelfde kwaliteit was. Kwaliteit waar we niet tevreden over waren, en we zijn overgestapt op duivenvoorden die naar onze mening betere kwaliteit had. (betere potgrond, niet te diep geplant, planten waren niet "opgejaagd". Dit is mijn mening, ben je het er niet mee eens: prima. Maar zo'n aanval is nergens voor nodig. Ik dacht trouwens uit je PM vernomen te hebben dat je een foto zou plaatsen op het forum van de planten.

edit:

Over hoe ik de kwaliteit van een aardbeienplant beoordeel: hoe hij is geplant, slordig in een potje "gepleurd" of netjes opgepot in de juiste grond. Is hij in de kas opgejaagd, of begint hij mooi netjes uit te lopen. Zijn de plantjes goed geworteld / niet enz. En ja, ik beoordeel zelfs aardbeienplanten op kwaliteit. Bij mij is niet alles "gewoon een aardbei".

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.