Nancy Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Wie heeft er interesse in Fragaria ananassa "Anablanca'.Ik ga ze niet versturen, maar ze zijn wel gratis op te halen hier in Teuven (B), een half uur onder Maastricht.Ik heb ze er net uit gehaald en geteld.Het zijn 57 volwassen planten met daaraan nog alle jonge scheuten.Ik heb ze nu onder een afdekzeiltje gelegd zodat de wortels niet uitdrogen, maar wie ze graag wil hebben zou ze wel snel op moeten halen.Ik hoop dat ik er iemand heel blij mee kan maken. Groetjes Nancy Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Manuela88 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Heej, Ik heb wel interesse in een aantal planten stuk of 10.Maar ik zou even moeten vragen aan een kennis van mij daar in de buurt of hij ze dan bij jou wil ophalen en mee wil nemen naar mij als hij hierheen komt. aangezien ik in Drenthe woon. Laat dit nog even weten zal het straks gelijk vragen als ik hem spreek Edit: Hij heeft de aankomende weken geen tijd om te komen dus dan zijn ze denk ik al dood. dan houd het op . zijn vast genoeg mensen die je er blij mee kan maken
Miss.J Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 jammer, het is een beetje te ver rijden voor mij...anders had ik er graag een paar bij je komen halen
Nancy Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Geplaatst: 9 juli 2013 Ze zijn afgelopen zaterdag opgehaald. Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Aanbevolen berichten