tuinLB Geplaatst: 26 september 2019 Geplaatst: 26 september 2019 (aangepast) Het lijkt erop dat ik erbij kan zijn. Dus ook van mij een lijstje. Zal deze in de loop van de week nog aanvullen. AangebodenTuinkas nog nieuw in de doos. (Zie foto) Een aantal van dit soort bakken. Maten 50×60 (Zal dit nog even nameten) 2 kippen voertonnen, Zie foto heb er nog 1 die er op lijkt maar iets kleiner is Ronde plastic yoghurt bakjes met deksel inhoud 1 liter. Weckpotten, de meeste van 1 liter. Ook een aantal stuks van andere maten, ik moet even kijken wat daarvan nog staat. Betreft potten van diverse merken. Stekjes van een rode fuchsia. 5 stuks wyandotte kriel hanen in diverse kleuren. Mogen voor niks weg. Wordt aangevuld... Gevraagd: Stekje eeuwig moes. Kleine hak potjes Oerprei Wordt verder aangevuld. Deals:Appelvrouw:Krijgt: KasGeeft: Eu de vie, eeuwig moest, olifantenlook Cupcakeje: Krijgt: voerbak kippen Geeft: oerprei Goldfish:Krijgt: geld (8)Geeft: Calamondin Jorieke:Krijgt: geldGeeft: vlees Prettig gestoord: Krijgt: stok snijbonenGeeft: paprika zaad Mellie:Krijgt: ???Geeft: Laurier Oogsttafel: vermoedelijk sowieso Chinese 5 color pepers en muismeloen. Verder moet ik zaterdag even een rondje door de tuin maken wat er nog op overschot is, zo wel voor de weggeef als de oogsttafel Overig: Druivensap en Fanta. 3 oktober 2019 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 september 2019 Geplaatst: 26 september 2019 Eeuwig moes en oerprei heb ik voor je.Wat wil je voor die kas hebben? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 Tuinlb, doe je niks met je tuinkas? Ik zou hem wel kunnen gebruiken in de schooltuin. De kinderen kunnen er ook in staan, dus mocht je er van af willen, denk dat hij in de schooltuin erg welkom is. Neem een kijkje in mijn ruillijst. Misschien kan ik je ergens blij mee maken. Quote
Mellie Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 O zie nu dat Appelvrouw ook een oogje op de kas heeft niet gezien! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 Ik heb een oogje op de kippenvoer bak. Wij nemen krieltjes dus de kleine mag ook ik heb oerprei voor je Quote
tuinLB Geplaatst: 27 september 2019 Auteur Geplaatst: 27 september 2019 @ appelvrouw. Geloof dat het kasje 40 euro nieuw was. Klein Flesje eu de vie + eeuwig moes en olifantenknoflook ?? @ cupcakeje zal morgen even een foto van de andere bak maken dan kun je je keuze maken. Dan wil ik van jouw graag de oerprei Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 Ik ga het even met Lie overleggen, die gaat over de eau de vie ..ik kom er nog op terug. Wat zijn de afmetingen van de doos?Edit: Lie is ok voor een halve liter eau de vie. Olifantenlook stond al doorgestreept op mijn lijst, ik kijk even of mijn buur nog heeft. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
tuinLB Geplaatst: 28 september 2019 Auteur Geplaatst: 28 september 2019 Zonder olifantenlook is het ook goed. Ik zal de doos even meten straks Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 september 2019 Geplaatst: 29 september 2019 Ik heb toch 3 teen olifantenknoflook voor je Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
tuinLB Geplaatst: 29 september 2019 Auteur Geplaatst: 29 september 2019 @appelvrouw, helemaal top. Ik heb dde doos nog niet gemeten, doe ik zsm. Quote
tuinLB Geplaatst: 30 september 2019 Auteur Geplaatst: 30 september 2019 Appelvrouw, de doos is 105x30x20 cm Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 september 2019 Geplaatst: 30 september 2019 Dank je wel dat gaat lukken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 1 februari 2020 Geplaatst: 1 februari 2020 AangebodenTuinkas nog nieuw in de doos. Appelvrouw:Krijgt: KasGeeft: Eu de vie, Hey! Hoe is het met de eau de vie? Jouw tuin kas’ daar zijn we vanmiddag mee begonnen in elkaar te zetten omdat we onze vaste kas moeten repareren. Het dak moet er af en zodoende kunnen we potten die normaal in de koude kas blijven tijdelijk in de plastic kas zetten. Wat een groot ding zeg. We hebben alleen het frame nog neergezet. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
tuinLB Geplaatst: 2 februari 2020 Auteur Geplaatst: 2 februari 2020 Top dat de kas nu in gebruik is. Beter dan bij mij in de schuur te liggen:). De eau de vie gaat langzaam maar gestaag richting de bodem. Zeker met dit slechte weer. Meestal als er in het weekend bezoek is dan komt de fles weer even ter tafel. Tot nu toe niets dan lovende kritieken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.