Ga naar inhoud

Zaai-/plant mal voor makkelijke moestuin.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb me nog wat ontspannen vandaag en een malletje gemaakt om het zaaien te vergemakkelijken.

Wat je ziet op de foto is een unalit plaatje van 30 x 30 met respectievelijk gaatjes (1/4/9/16). Gewoon het malletje op de te bezaaien grond leggen en doorduwen naargelang je moet zaaien.dsc00922-(small)25371331229426.JPG

Geplaatst:

Nou Nou,.... Klasse hoor !!

Mag het ook voor de Minder Makkelijke Moestuin ? Voor tuiniers met een licht authistische knik. zoals ik , is dit een hele mooie !!

Geplaatst:

Ik heb er nu een aan het maken van metaal en met een pin om hem in de grond te steken.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

Of het het beste idee is weet ik niet maar wel een heel handig hulpje. Wat het helemaal leuk maakt is als de plantjes uitkomen, allemaal netjes in het gelid

Geplaatst:

zeg ik. Helemaal goed voor de autisten onder ons. Nu nog een mal dat ze recht omhoog groeien. en een mal om alle blaadjes dezelfde kant op te laten wijzen !

• 7 years later...
  • 6 maanden later ...
Geplaatst:

Ik had nog wat plexiglas over en er daar 1tje van gemaakt, bedankt voor de inspiratie! Werkt lekker makkelijk om alles mooi verdeeld te krijgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...