Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb me nog wat ontspannen vandaag en een malletje gemaakt om het zaaien te vergemakkelijken.

Wat je ziet op de foto is een unalit plaatje van 30 x 30 met respectievelijk gaatjes (1/4/9/16). Gewoon het malletje op de te bezaaien grond leggen en doorduwen naargelang je moet zaaien.dsc00922-(small)25371331229426.JPG

Posted

Nou Nou,.... Klasse hoor !!

Mag het ook voor de Minder Makkelijke Moestuin ? Voor tuiniers met een licht authistische knik. zoals ik , is dit een hele mooie !!

Posted

Ik heb er nu een aan het maken van metaal en met een pin om hem in de grond te steken.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Posted

Of het het beste idee is weet ik niet maar wel een heel handig hulpje. Wat het helemaal leuk maakt is als de plantjes uitkomen, allemaal netjes in het gelid

Posted

zeg ik. Helemaal goed voor de autisten onder ons. Nu nog een mal dat ze recht omhoog groeien. en een mal om alle blaadjes dezelfde kant op te laten wijzen !

• 7 years later...
  • 6 months later...
Posted

Ik had nog wat plexiglas over en er daar 1tje van gemaakt, bedankt voor de inspiratie! Werkt lekker makkelijk om alles mooi verdeeld te krijgen.