citroen Geplaatst: 27 juni 2016 Geplaatst: 27 juni 2016 Ik heb zwarte plekken en gele bladeren aan mijn aardappelloof zijn dit nu de kenmerken van de aardappelziekte ? Wat zijn de echte kenmerken van de ziekte ? de ene zegt het zo de andere enz. Ik heb ze 18 april gepoot ,ze zouden nog zeker 40 dagen moeten groeien (Charlotte) We hebben daar Zandgrond op het volkstuincomplex Verleden week heb ik ze bespoten met Bordeauxe pap
Erny Geplaatst: 27 juni 2016 Geplaatst: 27 juni 2016 Daar zijn toch wel zovéél bestaande topics over waar je deze vraag kunt stellen. En de topics doorlezen voor vergelijkende foto's en informatie. Lijkt me echt totaal onnodig om voor jouw geval nog weer een nieuw topic te openen... Even zelf wat zoekmoeite doen. Zoek op "aardappelziekte" en "Phytophthora" en gij zult vinden.
Patrijs Geplaatst: 27 juni 2016 Geplaatst: 27 juni 2016 Volgens mij heb je het al herkend Succes met rooien..... De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 27 juni 2016 Geplaatst: 27 juni 2016 Ik sluit dit topic, er zijn inderdaad al veel topics met dit onderwerp. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten