Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Door familieomstandigheden kan ik niet komen, mijn aanbod en vraag vervallen hierbij dus. Ik wens iedereen veel plezier.

aangepast door Gast

Alles wat je aandacht geeft groeit!

Geplaatst:

Hoi Kim,

Weet je ook het ras van de gele framboos? ik zoek nog wat golden everest plantjes.

Ik kan je dan wel helpen aan muntsoorten daar heb ik genoeg van:

- Ananasmunt

- Appelmunt

- Bananenmunt

- Aardbeimunt

- Citroenmunt

- Grapefruitmunt

- Eau de cologne munt

- Lavendelmunt

- Basilicummunt

- Mentha cervina

Weet je trouwens zeker dat je meloen munt hebt (niet toevallig limoen) anders wil ik daar ook wel een stekkie van

Geplaatst:

Leuk de lijstjes duiken weer op.

Ik ga voor wat Gele Framboosstekjes (zooo lekker die gele...!) en op één of andere manier heeft bij mij blijkbaar vooral de Chocolademunt het geweldig overleeft dus daar heb ik dan wel van van voor je. Maar er volgt tot september vast wel meer ruilgoed.

Geplaatst:

Ik weet het ras niet van de gele framboos, hij krijgt nu vrucht, nog wel klein maar al zichtbaar! Mijn meloenmunt is nog erg klein, heb hem zelf net een week geleden gekregen, als hij in september groter is neem ik een stek voor je mee.

Alle soorten munt die ik niet heb zijn welkom

Geplaatst:
Hoi Kim,

Weet je ook het ras van de gele framboos? ik zoek nog wat golden everest plantjes.

Ik kan je dan wel helpen aan muntsoorten daar heb ik genoeg van:

- Ananasmunt

- Appelmunt

- Bananenmunt

- Aardbeimunt

- Citroenmunt

- Grapefruitmunt

- Eau de cologne munt

- Lavendelmunt

- Basilicummunt

- Mentha cervina

Weet je trouwens zeker dat je meloen munt hebt (niet toevallig limoen) anders wil ik daar ook wel een stekkie van

Volgens degene waar ik het van gekregen had is het meloen, ruikt ook wat zoeter als limoen volgens mij. Hoeveel framboosstekken wil je?

• 2 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)
Neuh, van je lijstje zoek ik niets. Het komt later wel, en anders krijg je het zo...

heb je nog een blauwe van Boskoopstek?

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Japanse wijnbes plantjes en de gele framboos plantjes ( wil er óók wel 3 ) zou ik graag van je willen.

Kijk je even op mijn lijst wat er voor jou bijstaat?

Geplaatst:

Als je wil, kan ik wel een stekje van de 'Eeuwige moes' voor je meenemen.

Stekje van stekje trouwens, heb voor de zomer stekjes van Malouis gehad. Groot zat inmiddels. 1 of 2 ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...