Kim412 Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 (aangepast) Door familieomstandigheden kan ik niet komen, mijn aanbod en vraag vervallen hierbij dus. Ik wens iedereen veel plezier. 7 september 2013 aangepast door Gast Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
eelzuhtjuh Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Hoi Kim,Weet je ook het ras van de gele framboos? ik zoek nog wat golden everest plantjes.Ik kan je dan wel helpen aan muntsoorten daar heb ik genoeg van:- Ananasmunt- Appelmunt- Bananenmunt- Aardbeimunt- Citroenmunt- Grapefruitmunt- Eau de cologne munt- Lavendelmunt- Basilicummunt- Mentha cervina Weet je trouwens zeker dat je meloen munt hebt (niet toevallig limoen) anders wil ik daar ook wel een stekkie van Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Erny Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Leuk de lijstjes duiken weer op. Ik ga voor wat Gele Framboosstekjes (zooo lekker die gele...!) en op één of andere manier heeft bij mij blijkbaar vooral de Chocolademunt het geweldig overleeft dus daar heb ik dan wel van van voor je. Maar er volgt tot september vast wel meer ruilgoed. Quote
Kim412 Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Geplaatst: 15 juni 2013 Ik weet het ras niet van de gele framboos, hij krijgt nu vrucht, nog wel klein maar al zichtbaar! Mijn meloenmunt is nog erg klein, heb hem zelf net een week geleden gekregen, als hij in september groter is neem ik een stek voor je mee. Alle soorten munt die ik niet heb zijn welkom Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
Kim412 Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Geplaatst: 15 juni 2013 Hoi Kim,Weet je ook het ras van de gele framboos? ik zoek nog wat golden everest plantjes.Ik kan je dan wel helpen aan muntsoorten daar heb ik genoeg van:- Ananasmunt- Appelmunt- Bananenmunt- Aardbeimunt- Citroenmunt- Grapefruitmunt- Eau de cologne munt- Lavendelmunt- Basilicummunt- Mentha cervina Weet je trouwens zeker dat je meloen munt hebt (niet toevallig limoen) anders wil ik daar ook wel een stekkie van Volgens degene waar ik het van gekregen had is het meloen, ruikt ook wat zoeter als limoen volgens mij. Hoeveel framboosstekken wil je? Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
eelzuhtjuh Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Hoi Kim, Een stek of 3 is wel welkom hier, meer mag ook als je drastisch teveel hebt.Zal voor jou wel het een en ander aan munt bij elkaar stekken Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
appelvrouw Geplaatst: 23 juni 2013 Geplaatst: 23 juni 2013 Ik heb wel olijfkomkommerzaad voor je. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kim412 Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Geplaatst: 25 juni 2013 Dankjewel Appelvrouw, is genoteerd, weet je al wat je ervoor wilt hebben? Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
appelvrouw Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 (aangepast) Neuh, van je lijstje zoek ik niets. Het komt later wel, en anders krijg je het zo...heb je nog een blauwe van Boskoopstek? 21 augustus 2013 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Hallo Kim,Ik zou graag 2 van die stekjes van de Blauwe Buitendruif willen hebben.Zijn ze al geworteld ???Ik heb alleen zaadjes in de aanbieding.Die plaats ik morgen wel op het forum.Groetjes,Conny. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
geedee Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Japanse wijnbes plantjes en de gele framboos plantjes ( wil er óók wel 3 ) zou ik graag van je willen. Kijk je even op mijn lijst wat er voor jou bijstaat? Quote
Bit Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Als je wil, kan ik wel een stekje van de 'Eeuwige moes' voor je meenemen. Stekje van stekje trouwens, heb voor de zomer stekjes van Malouis gehad. Groot zat inmiddels. 1 of 2 ? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.