Ik heb vorige week obama gepoot. Stuk of 40, in paar rijen, als er plantjes omhoog komen dan proberen aanaarden driehoek maken is wat beter er de afwatering etc. Ok Ben trouwens wel nieuw in het echte moestuinieren, ik heb een paadje gemaakt naast de aardappelen en daarnaast uien gepoot. Schijnt dat ze beter niet naast elkaar kunnen lees ik her en der, kan ik nu het beste de uien weghalen of 1 rij weghalen en daar bijv knoflook neer zetten? Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk