jootje Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 Geen zaden, alleen boeken!Boeken of gekocht bij de kringloop, of duur betaald! Heel verschillend dus. Ik zou ze graag ruilen tegen: Haak katoen ( geen acryl of wol) Zaad: Gele boontjesGele bietjesGladde snijbonen ( zinder draad) Leuke wortelsSnack komkommerRonde courgetteGele courgetteGele paprikaPuntpaprikaEn misschien heb je zelf nog een voorstel! Quote
Kim Geplaatst: 12 september 2015 Geplaatst: 12 september 2015 Ik heb nog wel wat ronde courgette zaden geloof ik! Het eerste boek spreekt me wel aan, staat er ook in hoe je ze kweekt en dergelijk? Kon er niet meteen veel info over vinden... Quote
jootje Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Geplaatst: 17 september 2015 Ben al wel ÉÉN boek kwijt! Wil er niet mee blijven zitten hoor! Dus als je er een of meer wilt ruilen, moet ik het wel weten! Anders gaan ze Marktplaats op! Quote
Nasuada Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Hi,Ik heb wel belangstelling voor het boek inmaken.ik zal morgen tussen mijn zaden kijken of er wat van jou lijstje tussen staat. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Jo je krijgt van mij toch gele bietenzaad?Ik wil dan wel graag de bosvruchten... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 18 september 2015 Auteur Geplaatst: 18 september 2015 Vergeten groenten voor KimTomatenrecepten voor ErnyInmaken voor NasuadaBosvruchten voor Jet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.