Geplaatst: 17 augustus 201312 j Ik heb een paar dagen geleden veldsla peterselie keukenraap en gemengde sla gezaaidKunnen deze nog het uittpoten in de winter buiten staan heb gehoord dat veldsla er heel goed tegenkan? Mvg, vince
Geplaatst: 17 augustus 201312 j Auteur Kweek ze eerst in zo een kleine kweekbakjes daarna in een 7-9 cm bakje tot dat ze zo groot mogelijk zijn en dan in mijn moestuintje
Geplaatst: 17 augustus 201312 j Onder een plastix tunnel voor de winter. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 17 augustus 201312 j Veldsla hoeft niet in een kas, hoor. Ideale wintersla, blijft heel goed ook bij vorst.
Geplaatst: 17 augustus 201312 j Veldsla kun je buiten ter plekke uitzaaien, je hoeft niet voor te zaaien, het is een heel makkelijk gewas.
Geplaatst: 18 augustus 201312 j Van mijn veldsla is anders slechts 10% van t zaad opgekomen Of zou het nog te warm geweest zijn ervoor de afgelopen maand, nee toch? elizabet.nl
Geplaatst: 18 augustus 201312 j Auteur Ik vind geen tunnel van ong 1m2 bij de Belgische tuincentrum alleen groter ? Iemand ergens gezien ?
Geplaatst: 18 augustus 201312 j Ik zie eerlijk gezegd ook nog niks van mijn gezaaide veldsla... nu je 't zegt. Maar ik wacht nog even af, het is pas zes dagen geleden hier.
Geplaatst: 18 augustus 201312 j Je kan zelf een tunneltje maken voor de winter.2 bogen en een stukje plastix met stenen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.