nikki_sa Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Hallo allemaal, Sinds dit jaar ben ik serieus begonnen met een grote moestuin. Om wat meer variatie te hebben zou ik graag wat zaden ruilen.Ik heb de volgende zaden te ruil: - Augurk- Andijvie Catalogna Garnet- paprika- Kool Japanse mizuna- Raketsla ( rucola )- Radijs easter mix- Radijs Uthinka- Radijs Ijskegels- Radijs goud- Peterselie Sugar Sweet ( peterseliewortel )- Wortelen Nantas- Bosui- Lage stamslabonen De volgende dingen zaden zou ik graag in mijn collectie opnemen:- zomerprei- paksoi- Bleekselderij- knolselderij- andere bonen enz. Heb je andere groentezaden te ruilen hoor ik dit graag. Groetjes Nikki - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeloo Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Ik heb teveel paksoi (Green fortune goed tot 2016) zaden, zou je er willen ruilen voor Japanse Mizuna kool? Quote Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.Volg me ook op blog/Leeloo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikki_sa Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Sorry het is helaas al op! groetjes Nikki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts