Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hij lijkt op mijn pompoen in de tuin en dat is een sweet dumpling maar ik heb dit jaar voor het eerst pompoenen in de tuin dus of deze het zelfde durf ik niet te zeggen

Geplaatst:

Ik denk ook inderdaad dat die eerste de Sweet Dumpling is hoor. Hij lijkt er inderdaad heel hard op.

"Deze opvallende pompoen is niet alleen zeer decoratief, maar ook bijzonder smaakvol. De smaak van het oranje/gele vruchtvlees is heerlijk zoet en licht kastanjeachtig. De plant draagt gemiddeld 10 kleine vruchten. De crèmewitte kleur doet het prima met de contrasterende donkergroene strepen die langs de groeven lopen. Sweet Dumpling is op z’n best tot 4 maanden na de oogst. In het begin zelfs als een “mangetout” eetbaar, dus met buitenkant en al. Uitstekend geschikt om te vullen."

sweet20dumpling48951378498674.jpg

Geplaatst:

Het kan zijn, maar ik mis wel de lobben, en vind hem wat al te groenig. Maar misschien is het nog een jonge vrucht?

Die met het puntje is volgens mij van de familie van de table queen, google daar maar eens op.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...