René Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 De B.A.T. is een volkstuinvereniging in Breda met 11 tuincomplexen verdeeld over de stad. Zij hebben tussen de 500 en 600 leden.De vereniging heeft een website en geeft drie keer per jaar een verenigingsblaadje uit. Quote Wie zaait zal oogsten
ilona82 Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb een tuintje op Aardenhout 1 in Breda.Zijn er meer mensen op dit forum die daar een tuintje hebben?! Quote Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen
Thijs Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 (aangepast) Tot vorig jaar was ik lid van B.A.T. bij de Wisselaar. Toen een huis gekocht in Terheijden en daar meteen begonnen met een tuintje bij 't Peultje. Geen tuintje dus op Aardenhout voor mij 20 mei 2014 aangepast door Gast Quote
Lissxy Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Ik wil heel graag een tuintje op Geeren/noord maar daar is geen plek dus sta ik op de wachtlijst Is er op aardenhoek wel plek? Quote
Rimco Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Ik heb een tuintje op complex Overkroeten.Voor zover ik weet is naast mij nog een tuintje vrij (nee, iedereen vraagt waarom ik die niet pak...ook al kan ik het goed gebruiken, ik heb er domweg geen tijd voor helaas om nog meer grond tot mij te nemen) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.