harmony Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 Mag het oude loof van pepers, paprika's en tomaten op de composthoop? Ik wil mijn kasje gaan opruimen, staat me iets bij dat dit niet op de composthoop mag.Groetjes, Monique Quote
kroongj Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 Tomaat is onverstandig. Zie ook dit topic:tomatenloof-met-phytophthora-bij-compost-t11317.html Peper en paprika zou ik zo snel geen probleem bij kunnen verzinnen. Quote Groet, Geert-Jan
harmony Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Geplaatst: 7 november 2013 Tomaat stond me inderdaad wel bij. Ik dacht dat het er niet op kon omdat het allemaal familie vd nachtschade is? Quote
Itoero Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Pepers gooi ik niet op de composthoop.Die verteren langzaam en ik heb ergens gelezen dat wormen en insecten pikante pepers vermijden. Derest gooi ik wel op de composthoop.Er kan inderdaad phytophthora inzitten.phytophthora is echter sowieso aanwezig in de bodem dus ik denk niet dat het echt uitmaakt. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.