misterb Geplaatst: 16 november 2013 Geplaatst: 16 november 2013 Wie weer er een adres waar ik deze kan krijgen mag mij altijd iets laten weten mvg Quote
Erny Geplaatst: 16 november 2013 Geplaatst: 16 november 2013 Als je de zoekfunctie rechtsboven gebruikt (of zoeken in google) dan kom je een héél topic tegen gewijd aan Olifantenknoflook, incl. verkooppunten.Succes! Quote
Bit Geplaatst: 16 november 2013 Geplaatst: 16 november 2013 Deze dus. Verkooppunten zat ook in dat topic ja : olifanten-knoflook-t3036.html Quote
misterb Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Geplaatst: 17 november 2013 hoi Britt / Erny Bedankt, helemaal even niet bij still gestaan om de zoekfunctie te gebruiken Quote
Jan Lokman Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Britt Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Piroska Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Erny Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Die houden we erin Britt! Sorry Mr B... we hebben even een binnenpretje... Maarre... daarom gaf ik je ook niet gelijk het antwoord, zag dat je nieuw was. Als je vragen hebt zul je merken dat er vast wel iemand voor je is geweest die dezelfde vraag had en het antwoord is dan meestal wel te vinden met de zoekfunctie. Quote
RobO Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Brittpedia: 1. Tijdens het programma Echte Meisjes in de Jungle: “Ik heb een leuk roze reisföhntje gekocht. Die heeft minder watt, dat betekent dat je hem sneller kan gebruiken. Anders schieten daar de stoppen door. Ja, en wij kunnen makkelijk een monteur bellen, maar hun niet. Want dat is wel ver daar vandaan.” 2. 3. ‘Bekende Surinamers? Die zijn er volgens mij niet… Nelson Mandela is volgens mij een bekende?’ 4. “Spersie-boon? Nooit van gehoord.” 5. Over de prijs bij Echte Meisjes in de Jungle: “Ik kan 30.000 euro winnen – dat is dus bijna een miljoen!” 6. Op TV zeuren ze nu dat er zoveel mensen dood gaan aan alcoholgebruik maar bedenk nou eens door alcoholgebruik worden er ook veel GEBOREN 7.Waarom leerde je op mijn basisschool geneens dat er vet veel smurrie+bloed in een vlieg zit ik heb hem dood geslagen nu is me muur vies 8. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.