Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je de zoekfunctie rechtsboven gebruikt (of zoeken in google) dan kom je een héél topic tegen gewijd aan Olifantenknoflook, incl. verkooppunten.

Succes!

Geplaatst:

Die houden we erin Britt!

Sorry Mr B... we hebben even een binnenpretje...

Maarre... daarom gaf ik je ook niet gelijk het antwoord, zag dat je nieuw was.

Als je vragen hebt zul je merken dat er vast wel iemand voor je is geweest die dezelfde vraag had en het antwoord is dan meestal wel te vinden met de zoekfunctie.

Geplaatst:

Brittpedia:

1. Tijdens het programma Echte Meisjes in de Jungle: “Ik heb een leuk roze reisföhntje gekocht. Die heeft minder watt, dat betekent dat je hem sneller kan gebruiken. Anders schieten daar de stoppen door. Ja, en wij kunnen makkelijk een monteur bellen, maar hun niet. Want dat is wel ver daar vandaan.”

2.m1nxhwpcp2si78831384702862.jpg

3. ‘Bekende Surinamers? Die zijn er volgens mij niet… Nelson Mandela is volgens mij een bekende?’

4. “Spersie-boon? Nooit van gehoord.”

5. Over de prijs bij Echte Meisjes in de Jungle: “Ik kan 30.000 euro winnen – dat is dus bijna een miljoen!”

6. Op TV zeuren ze nu dat er zoveel mensen dood gaan aan alcoholgebruik maar bedenk nou eens door alcoholgebruik worden er ook veel GEBOREN :P

7.Waarom leerde je op mijn basisschool geneens dat er vet veel smurrie+bloed in een vlieg zit ik heb hem dood geslagen nu is me muur vies

8.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...