Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Ik ben sinds het weekend begonnen met zaaien en het kriebelt heel erg en wil wel wat meer zaaien voor deze tijd of iets voor wat later.

Ik ben er nog niet echt in thuis dus weet ook niet echt wat ik wil, misschien dat jullie iets leuks hebben voor mij.

Geef maar aan wat je heb, en dan kan ik kijken wat ik zou willen hebben.

Ik heb nog niet veel te ruil.

Ik heb gemengde tomaten , stengelui, blad peterselie, bieslook, spaanse peper, witte radijs wortelvormig, veldsla(Valeriana Locusta), Bosaardbei(Fragaria Vesca).

De rest heb ik helaas geen latijnse naam meer van omdat het aan de bovenkant stond en die zakjes heb ik open gescheurd en de boven kant weggegooid.

Ik hoor het graag via hier of je mag een PB-tje sturen.

Groetjes Agnetha

aangepast door Gast

Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.

Geplaatst:

Niemand die iets heeft voor mij?

Hoeft niet alleen zaden te zijn, mag ook een stekje zijn.

Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.

Geplaatst:

Ik ben benieuwd of mensen nog meer lekkere groente soorten hebben te ruil voor mij

Geplaatst:

Agnetha, ik heb nog wel het e.e.a. wat je kunt gebruiken denk ik:

- spinazie

- pompoen Uchi Kuri en een mysterieuze grote oranje geribde (van vrienden gekregen, geen naam van)

- radijsjes dixhuit jours

Interesse? Ik wil de bosaardbeitjes wel graag uitproberen.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

ja ik heb wel e.e.a. pluksla : eikenblad, diverse muntsoortjes als stek o.a. Mentha spicata 'nana'(marokaanse)en aardbei, rucola, paprika's ?laat het maar weten.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Wat wil je er voor terug?

Gr

Geplaatst:

Wie heeft er nog wat bijzondere zaden...dan heb ik het niet over normale tomaten, parika en ui maar jusit iets bijzonders.

Mag kruiden, groente, of bloemen zijn.

Wie kan er nog wat missen en mij blij maken.

Ik kan ruilen

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Wat dacht je van courgette? Ik heb zaden die van een plant komen die belachelijk veel vruchten heeft geleverd in de afgelopen zomer.

Ik heb ook nog een overschot aan zaden van afrikaantjes en paarse akeleie. Die laatste is een hele mooie en de afrikaantjes

zijn goed tegen aaltjes. Als ik het goed onthouden heb.

Geplaatst:

Hoi

Ik wil wel ruilen voor de veldsla.

Ik heb vanalles in de aanbieding:

tomaten, pepers, pompoenen, prei, wortels, bietjes, chinese kool, sla soorten, kruiden,

bloemen ( goudsbloem, hellebores, teunisbloem, lupine, mini zonnebloemen ( grote bloem)

roep maar

stuur maar een pb met je adres

jardindechica.tumblr.com

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...