Aggi3 Geplaatst: 18 januari 2014 Geplaatst: 18 januari 2014 (aangepast) Hallo, Ik ben sinds het weekend begonnen met zaaien en het kriebelt heel erg en wil wel wat meer zaaien voor deze tijd of iets voor wat later.Ik ben er nog niet echt in thuis dus weet ook niet echt wat ik wil, misschien dat jullie iets leuks hebben voor mij.Geef maar aan wat je heb, en dan kan ik kijken wat ik zou willen hebben. Ik heb nog niet veel te ruil.Ik heb gemengde tomaten , stengelui, blad peterselie, bieslook, spaanse peper, witte radijs wortelvormig, veldsla(Valeriana Locusta), Bosaardbei(Fragaria Vesca).De rest heb ik helaas geen latijnse naam meer van omdat het aan de bovenkant stond en die zakjes heb ik open gescheurd en de boven kant weggegooid. Ik hoor het graag via hier of je mag een PB-tje sturen. Groetjes Agnetha 20 januari 2014 aangepast door Gast Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Aggi3 Geplaatst: 19 januari 2014 Auteur Geplaatst: 19 januari 2014 Niemand die iets heeft voor mij?Hoeft niet alleen zaden te zijn, mag ook een stekje zijn. Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
minie Geplaatst: 19 januari 2014 Geplaatst: 19 januari 2014 heb je interesse in rode ui? ik ben wel; benieuwd naar de witte radijsjes Quote
Aggi3 Geplaatst: 19 januari 2014 Auteur Geplaatst: 19 januari 2014 Ik ben benieuwd of mensen nog meer lekkere groente soorten hebben te ruil voor mij Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
SuusP Geplaatst: 19 januari 2014 Geplaatst: 19 januari 2014 Agnetha, ik heb nog wel het e.e.a. wat je kunt gebruiken denk ik:- spinazie- pompoen Uchi Kuri en een mysterieuze grote oranje geribde (van vrienden gekregen, geen naam van)- radijsjes dixhuit joursInteresse? Ik wil de bosaardbeitjes wel graag uitproberen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Stan Geplaatst: 19 januari 2014 Geplaatst: 19 januari 2014 ja ik heb wel e.e.a. pluksla : eikenblad, diverse muntsoortjes als stek o.a. Mentha spicata 'nana'(marokaanse)en aardbei, rucola, paprika's ?laat het maar weten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aggi3 Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur Geplaatst: 20 januari 2014 Wat wil je er voor terug? Gr Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Stan Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Stuur maar een pb. Ik hoef niets terug. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aggi3 Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur Geplaatst: 20 januari 2014 Wie heeft er nog wat bijzondere zaden...dan heb ik het niet over normale tomaten, parika en ui maar jusit iets bijzonders.Mag kruiden, groente, of bloemen zijn.Wie kan er nog wat missen en mij blij maken.Ik kan ruilen Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
Bushdoctor68 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Wat dacht je van courgette? Ik heb zaden die van een plant komen die belachelijk veel vruchten heeft geleverd in de afgelopen zomer. Ik heb ook nog een overschot aan zaden van afrikaantjes en paarse akeleie. Die laatste is een hele mooie en de afrikaantjeszijn goed tegen aaltjes. Als ik het goed onthouden heb. Quote
chicasonja Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Hoi Ik wil wel ruilen voor de veldsla. Ik heb vanalles in de aanbieding:tomaten, pepers, pompoenen, prei, wortels, bietjes, chinese kool, sla soorten, kruiden,bloemen ( goudsbloem, hellebores, teunisbloem, lupine, mini zonnebloemen ( grote bloem) roep maar stuur maar een pb met je adres Quote jardindechica.tumblr.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.