Monika Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 (aangepast) Hoi allemaal, Bij deze alvast een begin, voor nu met name zaadjes (kan ze ook voorzaaien):CitroenmelisseKervel Chinese kool Wong Bok - 10 zaadjesTomatillo Amarilla - 20 zaadjesTomatillo Purple - 20 zaadjesGolden Pearls Solanum villosum Ananaskers Aunt Molly's - 12 zaadjesMexican Sour Gherkin - 15 zaadjes Zaailingen:Komkommerkruid Geef:Stan: stekje van Paprika Nocera Giallo en Peper Centenial RainbowAppelvrouw : 20x zaailing knolselderij / 2x zaailing komkommer white wonder / zonnebloemenBit: Zaailing tomaat LollipopJizkaha: Courgette Long White Bush2 – 3 zaadjes / HysopAngela: Komkommer Miniature White / Komkommer White Wonder / Meloen Asian Golden Crispy, van alles 3 zaadjes / Slaapmutsje Cupcakeje: rode witlof / zaailing paprika OdaPiroska: Tomaat Sacharnaja Sliwa Krasnaja / Tomaat German Red Strawberry / Tomaat Purple Russian / Tomaat Demidov / Peper Aji Blanco / Peper Aji Colorado, van alles 3 zaadjesSuusP: Oost Indische kers – 6 zaadjes / Gele stamsnijboon – 10 zaadjes / Golden Pearls zaailingJasmin: Ananaskers Aunt Molly's zaailing – 2xBeertjerinke: Citroenmelisse zaadjes / Slaapmutsje - 10 zaadjes / Peper soortje zaailing / Hysop zaadjesKruidje: Hysop / chinese kool 10 zaadjes / pastinaak 20 zaadjesGeedee: 10x zaailing knolselderijWilly: 2/3 zaadjes van Watermeloen Sugar Baby / Watermeloen striped klondike blue ribbon / Meloen Asian golden crispy / Meloen kanteloen / Meloen Amarillo Oro / zaadjes van platte peterselieIndy: peper of paprika zaailingEsther: zaden of plantje van dragon en kervel / zaadjes rode witlofBorderrose: Komkommer Miniature White – 3 zaadjes / Komkommerkruid zaadjes / Aubergine Rosa Bianca zaadjes of plantjesConnie: 4x knolselderij zaailingEstemy: zaailing van tomatillo amarilla en golden pearls, beide 1xKim: zaailing golden pearls Krijg:Stan: Kweekset oesterzwammenJet/Appelvrouw: Aloë vera stekjeBit: Citroenmunt / Grapefruitmunt / Lavendelmunt / Mentha piperita / BananenmuntLoraine: Brocolli RomanescoSuusP: Aubergine pukkie zaailing / Pompoen Uchi kuri zaailingHenkg: Knoflookbieslook zaailingPiroska: zaaling of zaadjes van Thaise basilicumJasmin: DahliaBeertjerinke: houten stokjes / tomatenbeugelsKruidje: Diverse aardappelenJizkaha: Paarse boerenkool zaailingenGeedee: Stekje oreganoWilly: Anjer / Mierikswortel / Aronskelk / Canna / Lelie / Dahlia / kerrieplantIndy: canna gezaaidAngela: meloenpeer stekje / mais painted mountainBorderrose: Sinaasappelmunt / Redbor rode struik boerenkool / 2/3 stuks van alle pootaardappels Zoek:Wordt nog aangevuld, maar voor nu:Rode maïs (eetbare en niet sier)Stekje citroentijmNog meer Canna's / Lelie's / Aronskelken / Dahlia'sZaailing kiwanoStekje van gemberStekje van citroengras 16 april 2014 aangepast door Gast Quote
Jizkaha Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Ow, ik heb wel interesse in jouw Courgette Long White Bush2. En in hysop eigenlijk ook wel... Quote Zelluf doen
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Mag ik:Komkommer Miniature WhiteKomkommer White WonderMeloen Asian Golden Crispy ? Laat even weten wat je zelf zoekt? Quote
Monika Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Geplaatst: 2 februari 2014 @ Jizkaha en Angela, hoeveel zaadjes willen jullie? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 ik zou heel graag de rode witlof willen! ik kom als het goed is ook naar de mtf dag moet alleen nog een lijstje aanmaken zal met spoed volgen nu hahah Quote
appelvrouw Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Heb je misschien zin om voor mij komkommer white wonder voor te zaaien? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Hoi Monika Ik vind deze allemaal erg interessant, kijk even wat je bij mijn lijstje ziet? Ik hoef niet alles hoor, maar dit zijn de leukste voor mij., Ik wil dan iets van 3 zaadjes per stuk. Tomaat Sacharnaja Sliwa Krasnaja Tomaat German Red Strawberry Tomaat Purple RussianTomaat Demidov Peper Aji BlancoPeper Aji Colorado Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Als ik er 3 van ieders mag is genoeg. Quote
Monika Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 De lijst is bijgewerkt Jizkaha / Angela / Piroska, jullie krijgen van de gevraagde zaadjes van elk 3 stuks.Appelvrouw, voor jouw staan 2 zaailingen van komkommer white wonder gereserveerd.Cupcakeje, voor jou wat rode witlof. Mocht je onverhoopt niet kunnen komen, dan stuur ik ze gewoon naar je op. Quote
SuusP Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Die oostindische kers, is dat een klimmer en weet je de kleur ? Ik heb ook wel interesse in de Golden pearls en de gele stamsnijboon. Zie mijn topic voor iets interessants Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Dank Monika. Ik zie je wel terug op mijn lijst? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 De lijst is bijgewerkt Jizkaha / Angela / Piroska, jullie krijgen van de gevraagde zaadjes van elk 3 stuks.Appelvrouw, voor jouw staan 2 zaailingen van komkommer white wonder gereserveerd.Cupcakeje, voor jou wat rode witlof. Mocht je onverhoopt niet kunnen komen, dan stuur ik ze gewoon naar je op. Thnx , super lief ik zal van de week is een lijstje maken. Dan kan jij kijken wat je wil ruilen Quote
Piroska Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 geweldig! Vergeet niet op mijn lijstje ook te kijken.. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Monika Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 Helaas SuusP, ik weet niet zeker of het een klimmer is en de kleur ook niet...ik heb sowieso golden pearls en de gele stamsnijboon voor je genoteerd. Heb je nog een voorkeur aan het aantal zaadjes? Quote
SuusP Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Och ik hou wel van een verrassing hoor Monika, als het maar niet degene is die ik zelf in de zadenenvelop had gedaan. Maar ik bedenk me nu; dat kan helemaal niet, want die is nog niet bij jou geloof ik Dus als je een zaadje of 6 ofzo kan missen? Zie ik vanzelf wel wat eruit komt.Voor de snijboon: iets van 5 tot 10 zaadjes ofzo? Van de Golden Berry is 5 zaadjes echt zat in ieder geval Al iets op mijn lijstje gevonden ? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Monika Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 @ Appelvrouw, van jou krijg ik sowieso een Aloë vera stekje, daar ben ik erg blij mee @ SuusP, staat genoteerd, zal nog even op je lijst kijken. De envelop komt eindelijk van de week bij mij aan, heeft een lange reis afgelegd Quote
jasmin Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Monika, zou ik van jou 2 voorgezaaide zaailingen mogen van Ananaskers Aunt Molly's ? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jizkaha Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 De lijst is bijgewerkt Jizkaha / Angela / Piroska, jullie krijgen van de gevraagde zaadjes van elk 3 stuks. Super! Kijk je ook even op mijn lijst of er iets voor je bijzit? Quote Zelluf doen
Piroska Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ik kan wat extra thaise basilicum zaaien en als ik niet mocht komen dan zaad voor je regelen. (sturen dus) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
beertjerinke Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Hoi monika zou ik van jou mogen citroenmelisseslaapmutsjeen een peper soortje kijk morgen op mijn werk voor de stokjes Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Monika Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Geplaatst: 4 februari 2014 @Jasmin - staat genoteerd@ Piroska, heel graag @Beertjerinke, zaadjes van citroenmelisse en slaapmutsje staat op de lijst en een zaailing van een pepersoortje (of heb je liever zaadjes)? Quote
beertjerinke Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 zaailing is prima anders mischien te laat Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Cupcakeje Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 hey ik heb ook een lijstje aangemaakt monika. kijk je even op mijn lijstje wat je voor de rode witlof wilt:) Quote
beertjerinke Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 heb stokjes voor je hoor hoeveel wil je er? Roep maar we hebben er nog best veel op het werk Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Monika Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Hoeveel mag ik er? Het liefst zou ik er (minimaal) 100 willen, maar ben blij met alles wat je kunt geven. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.