Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi allemaal,

Bij deze alvast een begin, voor nu met name zaadjes (kan ze ook voorzaaien):

Citroenmelisse

Kervel

Chinese kool Wong Bok - 10 zaadjes

Tomatillo Amarilla - 20 zaadjes

Tomatillo Purple - 20 zaadjes

Golden Pearls Solanum villosum

Ananaskers Aunt Molly's - 12 zaadjes

Mexican Sour Gherkin - 15 zaadjes

Zaailingen:

Komkommerkruid

Geef:

Stan: stekje van Paprika Nocera Giallo en Peper Centenial Rainbow

Appelvrouw : 20x zaailing knolselderij / 2x zaailing komkommer white wonder / zonnebloemen

Bit: Zaailing tomaat Lollipop

Jizkaha: Courgette Long White Bush2 – 3 zaadjes / Hysop

Angela: Komkommer Miniature White / Komkommer White Wonder / Meloen Asian Golden Crispy, van alles 3 zaadjes / Slaapmutsje

Cupcakeje: rode witlof / zaailing paprika Oda

Piroska: Tomaat Sacharnaja Sliwa Krasnaja / Tomaat German Red Strawberry / Tomaat Purple Russian / Tomaat Demidov / Peper Aji Blanco /

Peper Aji Colorado, van alles 3 zaadjes

SuusP: Oost Indische kers – 6 zaadjes / Gele stamsnijboon – 10 zaadjes / Golden Pearls zaailing

Jasmin: Ananaskers Aunt Molly's zaailing – 2x

Beertjerinke: Citroenmelisse zaadjes / Slaapmutsje - 10 zaadjes / Peper soortje zaailing / Hysop zaadjes

Kruidje: Hysop / chinese kool 10 zaadjes / pastinaak 20 zaadjes

Geedee: 10x zaailing knolselderij

Willy: 2/3 zaadjes van Watermeloen Sugar Baby / Watermeloen striped klondike blue ribbon / Meloen Asian golden crispy / Meloen kanteloen / Meloen Amarillo Oro / zaadjes van platte peterselie

Indy: peper of paprika zaailing

Esther: zaden of plantje van dragon en kervel / zaadjes rode witlof

Borderrose: Komkommer Miniature White – 3 zaadjes / Komkommerkruid zaadjes / Aubergine Rosa Bianca zaadjes of plantjes

Connie: 4x knolselderij zaailing

Estemy: zaailing van tomatillo amarilla en golden pearls, beide 1x

Kim: zaailing golden pearls

Krijg:

Stan: Kweekset oesterzwammen

Jet/Appelvrouw: Aloë vera stekje

Bit: Citroenmunt / Grapefruitmunt / Lavendelmunt / Mentha piperita / Bananenmunt

Loraine: Brocolli Romanesco

SuusP: Aubergine pukkie zaailing / Pompoen Uchi kuri zaailing

Henkg: Knoflookbieslook zaailing

Piroska: zaaling of zaadjes van Thaise basilicum

Jasmin: Dahlia

Beertjerinke: houten stokjes / tomatenbeugels

Kruidje: Diverse aardappelen

Jizkaha: Paarse boerenkool zaailingen

Geedee: Stekje oregano

Willy: Anjer / Mierikswortel / Aronskelk / Canna / Lelie / Dahlia / kerrieplant

Indy: canna gezaaid

Angela: meloenpeer stekje / mais painted mountain

Borderrose: Sinaasappelmunt / Redbor rode struik boerenkool / 2/3 stuks van alle pootaardappels

Zoek:

Wordt nog aangevuld, maar voor nu:

Rode maïs (eetbare en niet sier)

Stekje citroentijm

Nog meer Canna's / Lelie's / Aronskelken / Dahlia's

Zaailing kiwano

Stekje van gember

Stekje van citroengras

aangepast door Gast
Geplaatst:

Hoi Monika

Ik vind deze allemaal erg interessant, kijk even wat je bij mijn lijstje ziet? Ik hoef niet alles hoor, maar dit zijn de leukste voor mij.,

Ik wil dan iets van 3 zaadjes per stuk.

Tomaat Sacharnaja Sliwa Krasnaja

Tomaat German Red Strawberry

Tomaat Purple Russian

Tomaat Demidov

Peper Aji Blanco

Peper Aji Colorado

Geplaatst:

De lijst is bijgewerkt

Jizkaha / Angela / Piroska, jullie krijgen van de gevraagde zaadjes van elk 3 stuks.

Appelvrouw, voor jouw staan 2 zaailingen van komkommer white wonder gereserveerd.

Cupcakeje, voor jou wat rode witlof. Mocht je onverhoopt niet kunnen komen, dan stuur ik ze gewoon naar je op.

Geplaatst:

Die oostindische kers, is dat een klimmer en weet je de kleur ? Ik heb ook wel interesse in de Golden pearls en de gele stamsnijboon. Zie mijn topic voor iets interessants

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
De lijst is bijgewerkt

Jizkaha / Angela / Piroska, jullie krijgen van de gevraagde zaadjes van elk 3 stuks.

Appelvrouw, voor jouw staan 2 zaailingen van komkommer white wonder gereserveerd.

Cupcakeje, voor jou wat rode witlof. Mocht je onverhoopt niet kunnen komen, dan stuur ik ze gewoon naar je op.

Thnx , super lief ik zal van de week is een lijstje maken. Dan kan jij kijken wat je wil ruilen

Geplaatst:

Helaas SuusP, ik weet niet zeker of het een klimmer is en de kleur ook niet...ik heb sowieso golden pearls en de gele stamsnijboon voor je genoteerd. Heb je nog een voorkeur aan het aantal zaadjes?

Geplaatst:

Och ik hou wel van een verrassing hoor Monika, als het maar niet degene is die ik zelf in de zadenenvelop had gedaan. Maar ik bedenk me nu; dat kan helemaal niet, want die is nog niet bij jou geloof ik Dus als je een zaadje of 6 ofzo kan missen? Zie ik vanzelf wel wat eruit komt.

Voor de snijboon: iets van 5 tot 10 zaadjes ofzo? Van de Golden Berry is 5 zaadjes echt zat in ieder geval Al iets op mijn lijstje gevonden ?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

@ Appelvrouw, van jou krijg ik sowieso een Aloë vera stekje, daar ben ik erg blij mee

@ SuusP, staat genoteerd, zal nog even op je lijst kijken. De envelop komt eindelijk van de week bij mij aan, heeft een lange reis afgelegd

Geplaatst:

@Jasmin - staat genoteerd

@ Piroska, heel graag

@Beertjerinke, zaadjes van citroenmelisse en slaapmutsje staat op de lijst en een zaailing van een pepersoortje (of heb je liever zaadjes)?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...